joi, 3 ianuarie 2008

Aux lopeți, citoyens!

Am uitat cum se zice la lopata in franceza, si mi-e frig si mi-e lene si mi-e foame si mi-e tarshala sa caut. I'm stiupid tuday. Lasa ca Marseilleza poate sa fie parafrazata si cu tz din a.

Azi, dupa cum probabil unii dintre Dvs stiti deja, a nins. Printre altele, si in Bucuresti. Cum iarna nu-i ca vara, Bucurestiul s-a blocat. S-a acoperit cu un strat mirabil si virgin de zapada, numai bun de facut ingerasi prin parcuri si de germinat culturile de grau din Dristor si din Drumul Taberei (cum intri, in stanga, primele doua lanuri; restul e porumb si sticla).

Dar nu asta vroiam sa va spun, ci faptul ca am dat la lopata. Am iesit ca un bun cetatean ce sunt si am curatat aleea din fata blocului. Nu din fatza blogului.

Ceea ce va doresc si dumneavoastra.

Aux lopeți, citoyens!

4 comentarii:

Anonim spunea...

Las' că e bine că nu ţi-ai amintit, a ieşit titlul mai amuzant. :)

Turambar spunea...

:D

Si totusi... Damn! I'm trying to remember. S-a dus dracu bruma de franceza pe care o shtiam. :)

Txs for passing by and leaving a comment.

Dan Dragut spunea...

Stiu atita franceza cit sa nu mor de foame intr-o colonie franceza din Africa, noroc cu Google totusi :-)

Citoyens, à vos pelles!

PS: Mi-a placut comentariul de pe blogul lui Lucescu cu distributia electorala.

Turambar spunea...

"Pelle", 'tu-i pellea pelli mele de pelle. Pelle, marele Pelle. Pelle erobreren. Hai, ca pot sa aberez si in seara asta pe marginea conceptului de "pelle" cu doi de ll de la crocodil

Mda. Pelle.

Mersi pentru aprecieri. Am ajuns in situatia sa fiu serios si pedant si didactic si stiintific si nemuritor si rece pe site-urile altora, iar aici, in e-batatura mea, sa fiu isteric si plin de tzatze.

Life is a bitch and then we go "ping" (ca tot am vazut filmu The Meaning Of Life aseara :) )