miercuri, 11 iunie 2008

The sky was the colour of Cotidianul

:) :) :) Nu pot caci ca sa ma abtzin. Imi vine sa rad. Ne-am dat dracu: avem cyberpunk la chioshcurile de ziare. La punga. La pachet. "Datzi-mi shi mie doo kile de cyberpunk, va rog. Da' sa fie mai proaspat, ca duc la copilashi acasa..."

LOL. Se intoarce lumea cu pixelii'n sus. A ajuns Cotidianul sa scoata Neuromancer in colectia de raspandit cu ziarul. The cyperpunk sub-culture goes mainstream. Din Colentina pana in Mizil. Oriunde este ziare, este chin. Taietura de cristalin.

Case, fa-te ca mori. Molly, fa-te ca-tzi ascutzi unghiile. Florine, fa-te ca scrii. eMDePe-ule, fa-te ca traduci.

Sa fugiiiiim! Vine cyberpunku peste noi. De martzi pana joi.

:)

4 comentarii:

Claudiu Tufis spunea...

am vazut si eu si m-am amuzat. am inceput recent sa recitesc Spinrad - masinaria rock and roll - varianta ro, nemira, veche. M-am oprit sa o caut in en, ca merita citita in original. Inca o vizita la anthony frost in curand :)

BTW, azi am vorbit cu un primar PSD de prin Arges. Zicea omu' ca 59 din cei 72 pe care ii avea PSD-ul au fost realesi din primul tur si mai spera la 10-20 in turul doi.

Turambar spunea...

In Arges PSD-ul truly rocks. Nicolescu si cu Pendiuc rup tot. Si inainte de alegeri stateau fenomenal in sondaje, si s-a confirmat.

Saracu Boureanu. Sa fie el deranjat din naveta Bucuresti - Manhattan pentru a fi tavalit prin noroaiele patriei. A fost prins rau de tot la inghesuiala, si acum incaseaza grupa mare :)

Cat despre Spinrad, nu stiu daca as mai putea sa-l mai citesc inca o data. In schimb, Neuromancerul - anytime. Cred ca o data la doi - trei ani il citesc. Sa nu-mi ies din mana.

:)

Chiar crezi ca o sa gasesti Masinaria Rock'n'Roll la Frost? Sau acolo o comanzi, si ti'o aduce?

Florin Pîtea spunea...

Mulţumesc (fie şi cu întîrziere) pentru anunţ, dragă Turin Turambar.

Să nu zic vorbă mare, dar cred că a treia ediţie română a "Neuromantului" a stat mai aproape de spiritul originalului decît primele două.

Pe cuvînt de redactor literar... :)

Turambar spunea...

LOL. Pentru cine nu stie, Tesatorul a fost redactor literar la aceasta a treia editie. Si, therefore si prin urmare, in consecinta e o editie mult mai curata, fara micile sughituri (litere mancate, bucati de traducere mai putin reusite etc) care uneori pot aparea.

Doar ca atunci cand am postat chestia asta, inca nu aflasem ca Florin a fost redactor la aceasta editie. Mi'ai spus mai pe urma, atunci cand am dus cartile.

:) :friends: