joi, 26 iunie 2008

E bun, dom'le!

E bun, dom'le. E bun. Sutzu are dreptate: mare pozar, mare artist. Mare ochi, mare caracter. Are un simt al ritmului si al expresiei, al compozitiei si al luminii, admirabile. Uitati-va la cea cu rugby: cubism curat: miscare descompusa. Uitati-la la cea cu filatelia: minimalism japonez.

Si tocmai am (re)descoperit aseara ca de fapt il stiu. Doar ca ii uitasem numele de familie... :) Saru-mana, Iulia :)

Mircea Restea. Mare pozar. Mare viitor. Watch this and praise him.


IRB Nations Cup - finala (am fost si eu in tribuna: ne-a plouat de ne-a facut varza)


Filatelie

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ne-a plouat, dar macar ne-am luat-o imperial de la sud africani...

Turambar spunea...

Hai, ca nu ne-am luat-o chiar asa imperial de data asta. Prima repriza a fost chiar decenta. Fata de anul trecut, meciul a fost mult mai echilibrat si romanasii nostri parca au facut fata mai bine. E drept ca nici sud-africanii nu au venit cu o echipa la fel de puternica precum anul trecut. Insa sa nu vorbim cu pacat: nu ne-am luat-o imperial. De data asta, ne-am luat-o doar regal.

:)