sâmbătă, 5 ianuarie 2008

Telespectozaur

Imi asum meritul arogant de a inventa un termen foarte nimerit si cool si hype si genial.

TELESPECTOZAUR.

Ce inseamna? Comme on... Va credeam mai luminati.

Telespectozaur se cheama ca este acel telespectator (o superbie de exemplu de limbaj de lemn in sine, dupe parerea mea) care se rinocerizeaza pe zi ce trece, pana trece de stadiul de manifer agresiv si ajunge in zona sauriana, cu creierul la coada, cam de marimea unui miez de nuca, guvernat de trairile primale, primitive, vegetative: sex, foame, frica, agresivitate.

Si care, atentie mare, caci aici intervine diferenta specifica ce defineshte conceptu, se uita la televizor, la acele stiri si programe agresivo-primitivo-isterice produse de niste producatori isterici, prezentate de maniera patetico-isterica de niste prezentatori isterici si plini de ei in enormitatile seci si goale si tampite pe care le prezinta cu siguranta si aplomb.

Telespectozaurul, o leguma mediatica ce sufera de rinocerita acuta.

Muuuuuuuuuuuu!

Cum s-a nascut conceptu, cititi la Bogdan pe blog, in miezul unui ianuarie conceptual fierbinte, intr-o discutie despre isteria nationala care ne paste si ne va pastea pana o sa murim. De Paste, intr-un an in viitorul apropiat sau indepartat.

11 comentarii:

Diana Adela Martin spunea...

asta cred ca face parte din aceeasi familie (de cuvinte) ca telectualul meu

Turambar spunea...

Aha! Intzeleg. Shi zici ca nu vii sambata la meci, ai? Telespectozauritzo... :P

Diana Adela Martin spunea...

Nici macar nu o sa ma uit! (aaargh..what have i just said? my mind roars). sunt vremuri grele mda :)

Turambar spunea...

:P
Sa dai tu bunatate de meci de rugby pe o amarata de petrecere de ziua ta. Tz tz tz! Ce confuzie valorica la tinerii ashtia din ziua de azi...

lol

Diana Adela Martin spunea...

Me as JR Ewing says:
don't say anything or else i'll .. i'll ... you know what? i'll tell you how does Lodge's Thoughts end. yes sir, that's exactly what i'll do

[if this sounded like a threat that's because IT IS one ;)]

okey :) alternativa la petrecere de ziua mea era eseu scris de ziua mea. e un motiv destul de bun to go for the party.

Turambar spunea...

He he. Pre-emptive strike: mai am doozeci de pagini din ea si, dintr-un exces de curiozitate plictisita, nu m-am mai aptzinut shi am citit ultimele pagini.

Imi aminteshte de Changing Places: acelasi suspans oarecum artificial, de policier de domnisoare batrane.

Insa e fain, tare fain romanu: reuseste sa fie si didactic, sa se si joace cu stilurile literare, sa pastisheze de maniera eleganta si priceputa stilul realist, ushor batzos si retorico-victorian al romanelor de secol XIX (adu-ti aminte de referintele la Henry James).

Fain. Acum trebuie sa scorneshti alta amenintzare. Ninininini. Gngngngn. Hihihi. Huhuhu. Muahahah.

:P

Diana Adela Martin spunea...

ma amuza pastisa lui david lodge :) mai aea o carte (small world sa fie? ) in care pastisa romanele cavaleresti (si in care un pers chiar cu asta se ocupa cu studiul romanelor cavaleresti)

ahh romanele despre viata universitara & mediul academic :) am o slabiciune pt ele

BTW nu stii cine sunt profesorii care i-au inspirat lui lodge cele 2 personaje din GA? :P

Turambar spunea...

:) It's fun to see clever people joyously playing with ideas. That's the true postmodernist fun: convolute, hedonist, intertextual and fun.

Nope. Nu stiu care au fost profesorii care au stat la baza personajelor. Adevarul este ca, la cati a vazut la viata lui de profesor universitar el insusi, itzi dai seama ca Lodge avea de unde sa se inspire.

Shi zici ca nu vii la rugby, ai? Shi zici ca mai imbatraneshti cu un an?

"Ai sa te faci urata, fata de piatra..." (Geo Dumitrescu)

:P :P :P

Diana Adela Martin spunea...

1.well imbatranesc imbatranesc :) STIU! am fost deja la reumatolog. anyway in loc de geo bogza prefer deviza (pe care habar nu am unde am citit-o) ca niciodata nu voi mai fi mai tanara ca azi :) inca nu mi-am dat seama daca asta ar tb sa ma intristeze sau sa ma bucure

2. se pare ca nu va mai fi nici party this weekend caci m-a prins raceala si mi-e cam rau. si stefan radu vad in gsp ca e gripat, i s-a facut rau, a chemat salvarea si uite ca n-a venit. acum m-am si speriat ca ce ma fac dc mi se face rau hmmmm

3. habar nu am cine-s profesorii dar incercam o ultima amenintare

laters!

Turambar spunea...

Nasol. Adevarul ca la ce racit sunt si eu, dracu stie daca chiar o sa ma duc pe stadion.

Hmmm... Ce ti-e si cu trupul asta de hoit. Cand tzi-e lumea mai draga, incepe sa-ti curga nasu si sa faci 40 si sa trebuiasca sa stai in casa.

Anyway...

La multi ani, Diana! :)

Diana Adela Martin spunea...

multumesc :) sa fie