Mda. Cred ca de niste cauciuri de-astea de iarna am nevoie si eu, sa car prunele cu ele daca ploo.
Courtesy of RazvanBB, via Zoso.
:)
LATER EDIT: Tot de la RazvanBB, tot un Subaru Impreza.
LATER LATER EDIT: Dar si aici. Mai ales aici. Mai ales de la min 3:00 la min 3:19.
Bricolaj: update #41
Acum 2 ore
7 comentarii:
acum urmează tancul cu ghidon și pedale :)
Neah. Acum urmeaza Subaru varianta imbunatatzita, cu tzeava ghintuita de 105.
Zum zum. Zum.
:)
Turambar, vezi ca tie ti-am raspuns de fapt la faza aia cu Loeb / Galli, trasa ideala si mersul prin paduri (pe logec.ro)
Ce faci tu aici nu e altceva decat un soi de "socialism" (mama ce tare sunt eu in parcare / parcarea fiind goala, evident). Incearca sa faci chestiile astea si in viata reala, pe strasse, unde nu ai doua(zeci) de incercari. Acolo ai o singura sansa - ori reusesti ori PA, la revedere si drum bun.
Gigi Galli
Uite inca una, asa ca sa vezi care e diferenta..
:P
Da, am vazut. Mersi pt raspuns si mai ales pt ca m-ai ajutat sa-l descopar pe Galli. Nu stiam de el. Mare om, mare sofer, mare bushitor de mashini.
Vezi ca am raspuns si eu la raspunsul tau.
:)
Ehei, asa e capitalismu', fara "picioare rupte" nu descoperi nimic. Aproape toti capitalistii feroce au dat cu capul in tavan de vro 6-7 ori pana sa faca bani seriosi. Eu de exemplu sunt abia la al 3-lea. :)
Aripi indoite am avut destule (m-am dat si peste cap), insa niciodata nu am renuntat la niste principii clare, REGULI ce nu accepta nici un compromis. Fara ele eram mort.
Daca stateam cu mainile incordate pe volan si privirea doar la capota (cum sta Gheorghe) eram in sant de mult.
Trimiteți un comentariu