sâmbătă, 5 ianuarie 2008

O țâță pe zi

A tit per day
Makes you life quite OK
A tit per night
Will make you feel all right.

A tit. A great tit.
Who's stupid to quit?


Tema zilei serii de azi: Milo Manara. Inspirat de postul anterior, de Corto Maltese. Asta pentru că Manara l-a admirat și a colaborat pe parcursul vieții cu Hugo Pratt. Au făcut chiar și niște albume împreună. El Gaucho și Indian Summer îmi vin acum în minte.

What else? Great tits. Great bums. Great drawing style.

Enjoy, până la Judecata de Apoi, care va cădea într-o joi.










6 comentarii:

1307 spunea...

ce-mi place primul desen =p~

Turambar spunea...

Presupun ca te-a vrajit filigranul delicat al fierului forjat din prim plan, jos, cat shi voluptatea voalului, ca un val de volbura.

Mai poet mic shi asexuat... :D

1307 spunea...

sincer sa fiu, fieru' forjat nu l-am vazut pana nu mi l-ai scos tu in fata.
insa voalul l-am vazut din prima si e unul dintre elementele placerii mele :)

Turambar spunea...

Mai ejti si pervers pe deasupra. Te ecscitzi la voaluri de panza, in loc sa te ecscitzi la cururile din prim plan.

Huooo! Perversule! Intelectualule.... La oase! Sa vina minerii / Sa-tzi scuture nuferii!

:rofl:

oceania spunea...

cumintzi, cumintzi de tot tzatzisoarele si recunosc, nu cu acelasi entruziasm cu care o spuneti voi doi, ca sunt frumoase. adica, vreau sa zic ca eu admir doar partea artistica, nu ma gandesc la tzatze in alt fel....asta ar mai lipsi:))

Turambar spunea...

Noua, drept sa-ti spunem, nu ne-ar lipsi o asemenea abordare proaspata asupra subiectului.

Dezlantzuie-te, Oceania! Shtim ca potzi!

// me grabbing the popcorn bag, patiently waiting for the lesbianic buds to appear //

LOL LOLOLOL