Deci daca vretzi sa va stricatzi ziua, va invit sa va uitati la acest film care prezinta o fabrica VW. Dar ce fabrica! Dar ce ...
Dar mai bine nu va mai spun nimic. Nu va uitati, ca va stricati ziua si cadeti din nou in depresie mioritica.
Vaaaaai, ce popor nashpa sintem! Vaaaai, ce am suferit noi din partea istoriei si cum am aparat noi Europa, timp in care ei isi faceau catedrale!
Vaaaai, cum sintem noi buricul pamintului si cum sub muntii Bucegi este o pestera pentru OZN-uri si pentru secretul vietii vesnice, dar nimeni nu e in stare sa faca niste autostrazi ca lumea pentru ca am fost bolnavi cind eram mici si ai dracu europeni ai vazut ce catedrale si-au facut cit timp noi am stat de straja la marginea crestinatatii?
Dar OZN-urile, ai vazut OZN-urile?
Deci mai bine nu va uitati, daca nu vreti sa va stricatz ziua. Sa nu zicetz ca nu v-am spus.
Garcon, o litra de tzuica aici la domnu, de-aia de-a noastra, neaosha shi stramosheasca, pen' ca e trist si ambetat de soarta acestei tzarrrrishoare. Mama lor de nemtzi! Nici tzuica nu stiu sa faca, nazishtii naibii...
ABCul politic, cu Ernu și Rogozanu
Acum 3 ore
11 comentarii:
Eh, parcarea aia este un "publicity stunt". VW tot pentru "wolks" ramane :P
Acuma nu beau tzuica neaosa ca-s bolnav, m-am operat de implanturi la dinti, beau uischi cu multa gheata, asa mi-a spus doctorul, gheata multa.
Cea mai proaspata chestie a nemtilor este ca s-au abtinut la ONU, ca Angelica nu prea se are bine cu ministrul ei de iesterne, ca a venit totusi la Paris la "coalitie" ca sa fie în rând cu lumea, ca nu participa la efortul de razboi, dar baga mai multi oameni în Afganistan ca sa-i elibereze putin pe americani si sa-i lase pe ei sa vina în Libia. Care americani au dat drumul la fo' suta de tomahocuri la gramada si spun si ei ca gata!
Rusinica!
Ce stiu eu (vazut, citit, vorbit constatat) e ca Dacia si Duster-ul au scos Renault-ul din criza (a se citi ca(mo)ca). Publicitatea fece restul.
Mai era un clip în care ïnsusi Hitler reânviat, cel care a desenat "broscuta" si a fost o figura totusi din moment ce istoria vorbeste de el, era usor nervos din cauza Daciei.
@ Pongo: lol. rautaciosule. resentimentarule. mioriticule. repede, sa circoteshti tu ceva. sa intzeleg ca locuiesti in bucuresti, nu-i asa?
:rofl: :friends:
@ Dan: bea incet, ca-i rece. Cu gheatza. Cu multa gheatza.
:rofl: :friends:
Reclama capitalista deshantzata. ;)
Japonia e mama si tata robotzilor,
gem insulele de roboti industriali (ca, de, productivitatea si productia...), dar un robot sa-l bage in matzele centralei atomice au gasit abia dupa o saptamana... ... ... :(
Mama lor de capitalisti! :)))
@Dragos Bora: imi invartzi cutzitu-n rana. Au probleme de alegere a oportunitatii. Deh, cand esti muncitor si fara frica ai tendinta gresita sa alegi calea cea mai grea. Aveau nevoie de un cap de yankeu acolo..
Mai au nevoie de un cap de yankeu si pentru a feri oamenii de tsunami... Nu-mi explic cum de un asa popor n-a reusit sa inventeze o metoda de aparare pentru orasele de coasta expuse unui tsunami. Ca ei sint in stare sa faca si un deal artificial in centrul orasului (la viteza cu care construiesc) sa aiba unde sa se refugieze...
Hm, nu stiu ce sa zic.Olandezii au o vorba: cu cat e digul mai inalt cu atat e mai periculos. Cred ca oricum au facut mai mult decat altii. Problema e ca la o densitate de populatie ca aia din Japonia te astepti ca unii sa nu auda avertizarile, sa se piarda pe moment, sa fie si erori umane, iar toate astea adunate dau victimele pe care le vedem.Raportat la populatie sunt pe la numarul de victime din '77 de la noi deja.
Mai e bineinteles problema scarii Richter, care deja e prea mica...
Intr-adevar, 10'000 fata de 127 de milioane pare putin.
Totusi, cand vezi chestiile astea
http://www.nytimes.com/2011/03/16/world/asia/16scene.html?_r=1
http://lens.blogs.nytimes.com/2011/03/24/in-japans-rubble-fragments-of-lives-past/
nu poti sa nu te intrebi...
Asa e. Sigur o sa se modifice standardele dupa evenimentul asta. Cele nucleare in mod cert.
Fabrica din Dresda e o fabrica de prezentare. VW incearca sa puna Phaeton-ul cat mai sus posibil langa A8, S sau Seria 7. Din pacate nu le-a reusit foarte mult schema iar de ceva vreme fabrica din Dresda produce si modele de Passat, ca sa poata optimiza cat de cat productia. Cladirea, cu tot ce vine ea, e extraordinara dar nu stiu daca a contribuit indeajuns la imaginea Phaeton (vanzari).
Trimiteți un comentariu