sâmbătă, 1 noiembrie 2008

Tunete si fulgere

Tunete si fulgere si pucioasa si foc si manie dumnezeieasca vor cadea pe frasinii mei si pe paltinul meu si pe chelia mea si pe casa mea si pe familia mea si pe mustatza mea.

Si o mana va crapa norii si un deget manios se va indrepta intai in sus, in gestul ala pe care il stiti voi, si pe urma in jos, sa striveasca gandacul de mine liber-cugetator si ateu si blasfemiator. Eu si Ion Iliescu. Na c'am trait sa am trasaturi de caracter si valori comune cu Ilici.

Dar eu tot nu ma las. Si va propun sa va tune si sa va fulgere si sa va striveasca si pe voi, mai gandaci mici si liberi la cap... Vorba aia: daca e sa ne bata cu fulgerul la popou, atunci macar stim ca am ras si ne'am simtzit bine.

Garcon! Un whisky mic la masa asta, aici, inainte sa ne tune si sa ne fulgere...

:lol:

a micutz) Courtesy of Mosh Califar




b micutz) Courtesy of Parlamentolitic


Pe 30 de autobuze londoneze a aparut reclama “Probabil nu exista Dumnezeu. Asa ca renunta la griji si traieste-ti viata”. Ideea apartine Asociatiei Umaniste Britanice, cu suportul unui cunoscut profesor ateu (Richard Dawkins)


A, apropos: va datzi seama ce crima impotriva umanitatzii este sa dai cu fulgerul in atatea autobuze? Curat terorism, coane Grigore...

:rofl: again

0 comentarii: