miercuri, 12 noiembrie 2008

S'au dus la culcare

Aseara stateam, spre sfarsitul antrenamentului, atunci cand era deja aproape intuneric, in ultimele acelea minute de horcaiala a amurgului, si ma uitam dupa ei si ma intrebam de ce nu mai sunt. Unde s'au dus? De ce sunt doar ciori pe cer?

Pe urma, dintr'o data, mi'am dat seama: esti dobitoc, mon cher. E mijlocul lui noiembrie. E prea frig afara. Nu mai sunt insecte. S'au bagat si ei prin scorburi si pesteri si acoperisuri si subsoluri si pe unde Dumnezeu se mai baga ei cand vine iarna si hiberneaza.

V'ati dat seama, probabil, ca e forba despre liliecii de la FRR, din paduricea de langa Manastirea Casin, al caror zbor ma obisnuisem sa'l caut cu privirea pe deasupra noastra pe masura ce se lasa seara.

Toate astea imi vin in minte citind bancul trimis recent de Serban:

Doua soricioaice vorbeau:
- Auzi draga, am un nou prieten. Uite, am si o poza cu el ...
- Dar nu vezi, draga, ca asta e liliac?!
- Da? Serios? Mie mi-a zis ca e pilot!


Stiti voi vorba ceea: Batman! Batman!...

:)

0 comentarii: