vineri, 15 august 2008

Ceai de dafin

Atz baut vreodata dafin? Ei bine, eu, de vreo saptamana si ceva, da. Si inca in cantitatzi cvasi-industriale. Ma duc la buticul mini-super-market din coltz si ii cer cuconitzei, invariabil: Avetz foi de dafin? Da. Datzi-m va rog cinc plicur.

Shi cuconitza se uita chiorash la mine. Ce dracu face asta cu ele? Le fumeaza? Shi le baga in vena.

Highly aromated. And highly useful la fasceita, apofiza si alte ciocuri plantare. Zice-se. Leac babesco-rugbieresc invatzat de la nenea Puiu. Care a slabit de la 92 la 85 de kile intr-o luna si care arata ca un flacau de 65 de ani.

Ceea ce va doresc si Dvs.



Eliminarea de pe coloana vertebrala a depunerilor de calciu

Pentru eliminarea depunerilor calcaroase din organism (de exemplu depunerile de pe coloana numite "ciocuri de papagal" sau din articulatii) se recomanda urmatorul tratament naturist, eficient si fara efecte secundare.

In primele doua zile se vor fierbe cate 5 grame de foi de dafin in 300 ml apa, timp de cinci minute dupa ce da in clocot. Aceasta operatie se face seara, apoi se pune fiertura cu tot cu frunze intr-un termos. Se va bea in timpul zilei urmatoare circa o lingura (10 ml) din extract, din 30 in 30 de minute.

In urmatoarele 3 zile se va mari cantitatea de frunze de la 5 grame la 25 de grame, fierte la fel in 300 ml apa si tinute toata noaptea in termos. Ziua se va respecta acelasi interval de timp si aceeasi doza (cate 10 ml la jumatate de ora).

Se va face o pauza de 7 zile, dupa care se repeta tratamentul inca 3 zile, folosind o doza zilnica de 25 grame frunze de dafin.

Bioenergoterapeut ing. Eugeniu Radulescu, Iasi


=========



Auzi tu: bioenergoterapeut. Si inginer? Ce pana mea beau eu fiertura asta?

// me taking a 10 ml dip of bitter orange liquid //

19 comentarii:

Anonim spunea...

auoleu.... nu suna prea bine as I'm sure it doesn't taste too good either.
Ne anunti daca a avut efect chinul?

Turambar spunea...

Zice ca isi face efectul treptat. In orice caz, nu mai ma doare si nu mai ma tine atat de mult in talpa. Sper ca in catva timp sa se duca de tot, ca e nasol sa incerci sa fugi si sa nu te tina piciorul :(

Anonim spunea...

calcat promisiune din 13 august 2008 23:47.
dvs ati vorbit cu 'dvs'.

Anonim spunea...

:| sanatate. mda..
spor...

Anonim spunea...

inginer... agronom, p'haps?
pfui, daca stiam de remediul asta acum doi ani, ce bine era. asa, am asteptat sa treaca durerea. se zice ca ciocurile astea dor cind sunt in crestere. cind nu, nu. mai ramine fragmentul cu 'auch' cind calc mai apasat ... unii mai si alearga, i know.

Turambar spunea...

Yup. Asta e partea nasoala. Cand merg, nu e mare problema, durerea e acceptabila. Insa atunci cand alerg, pe de o parte ma doare ascutit (mai ales daca nu ma incalzesc cum trebuie).

Pe de alta parte, si partea cea mai nasoala, este faptul ca sunt nesigur pe picioare. Sunt temator: daca acum ma taie cutitul? Si atunci nu pot sa sprintez, sa ma duc, sa dau tot. Si se vede... :(

Anonim spunea...

interesant!
leac băbesco-rugbierist de pus calciu pe oase n-ai dumneata?

Turambar spunea...

Sa bei lapte??? :)

Turambar spunea...

PS: La un an dupa: leacul a functionat de minune. Nu mai ma doare piciorul, pot sa il folosesc 100%, nu mai am nesiguranta in el.

Scriu asta pentru ca vad ca multa lume trece pe aici, pe la reteta asta.

Cristi R. spunea...

Salut, de curiozitate, pana la urma ai rezolvat problema cu ciocurile? De atunci au mai trecut ceva ani. A revenit problema in cazul in care atunci ai rezolvat-o? Merci fain.

Turambar spunea...

Da, am rezolvat-o. Au trecut ceva ani si nu a mai revenit, desi am tot alergat de atunci. Insa tratamentul mi-a acutizat niste dureri de spate, ca a cam scos calciul de peste tot. A fost foarte utila, dar are si niste duble taishuri :)

Bababum spunea...

Cam ce simptome ati avut in perioada de tratament? Eu acum il fac si ma doare capul si imi vine sa vars. Ieri am avut si probleme la stomac.. dar am artrita si am inteles ca reteta asta ajuta mult. Mersi.

Bababum spunea...

Va mai amintiti ce efecte secundare ati avut in timpul tratamentului?

Turambar spunea...

Nu mai imi aduc aminte. Stiu ca parca mi-era si mie greatza de la el. Si mai imi amintesc ca cineva spunea ca dafinul cam scoate calciul din oase.

Cert este ca mi-a trecut fasceita plantara

Unknown spunea...

Din valvele de la inima se elimina calciu

Unknown spunea...

L am facut acum 20 de ani și de atunci nu mai am probleme

Unknown spunea...

Voi incerva si eu!

Unknown spunea...

Am osteofite la coloană l4 si l5 lombare m-ar ajuta acest ceai in vreun fel dacă stiti ca a dat rezultate cuiva va rog sa imi scrieti sa nu ma îmbăt cu apă rece.

Unknown spunea...

Eu am folosit și am scapat de ciocuri pe calcii si coloană