marți, 18 noiembrie 2008

Time Show, Folks!

Punem usi. Busesc masina. Imi cumpar masina. Facem sondaje. Ne intalnim cu clientii. Negociem contracte. Asteptam clientii. De la 9 la 2. De la 10 la 14:30. Ne intalnim din nou cu clientii. Prezentam sondaje. Powerpoint. Alea alea. Fac esantioane. Ponderez baze de date. Fac grafice. Joc rugby. Ma duc la cursuri, dimineata. Intru cu 117 km pe ora in localitate. Ma prinde radarul. Ma cert cu ala care imi pune usi. Fac sant pentru cablurile TV si de Internet. Oamenii fosgaie prin casa. Suna telefonul. Mi'ai trimis sondajul? Cat are Xulescu? Dar Yulescu? Faci Exit Poll? Facem Exit Poll. Negociaza din nou. Scriu pe blog. Pregatesc esantionul de Exit Poll. Avem oameni? Avem. Ce face sondajul ala? Aoleu: e doliu national. Merge nashpa. Mai intarziem o zi cu el. Ai adus apa minerala din portbagaj? Ma duc sa-mi cumpar masina. Suna'l pe Luci: auzi, Luci, mai trebuie sa mai platesc vreo taxa? Nu, nu mai trebuie. Suna telefonul: buna ziua! Trebuie sa platiti asigurarea auto. Au montat centrala la Telega? Aoleu: am uitat sa o platim. Facem Exit Poll. Avem oameni? Cand facem instructajul? Dar simularea? Tracking Poll-ul. Tine ritmul la tracking poll.

Facem Exit Poll. Trebuie sa plec la Sibiu si la Cluj, cu colegii de la curs. Nu cred ca o sa am timp. Sau poate o sa am. Aoleu: pana pe 5 am si un referat de predat. Scriu pe blog. Tata, ne uitam la Arabela?

Aaaaaaargh. Hai sa ne uitam la Arabela. Suna telefonul: sa nu uiti sa trimiti Tracking Pollul. E gata? Azi l'am terminat. Maine facem raportul.

Aaaaaaargh.

Time show, folks!

0 comentarii: