sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Vasilică-Edmond

Cum pana tastaturii mele poate sa te cheme Vasilică-Edmond?

Auzi tu: Vasilică-Edmond Buga-Sfinteş.

Daca nu ma credeti, iaca ici:

Buzau, candidati PRM

Si sa mai si fii candidat din partea PRM. Fics la Buzau, unde a intzarcat natzionalismul iapa...

Mare ti'e gradina, Doamne care nu egzishti si nu actionezi, sa curetzi patria de banditzi, hoti, evrei, unguri si lichele, sa fim tot ce am fost, ba chiar mai mult decat atat, sa stralucim precum soarele pe cer si sa ne cheme Vasilică-Edmond.

:)

4 comentarii:

Anonim spunea...

Dar William Branza ?!?

Si am mai cunoscut o tipa Cacareaza Dalida !!!

:)))))))))))))

Turambar spunea...

Atentie unde pui accentul pe Dalida...
:rofl:

Anonim spunea...

Vasilica Edmond e rrom, in timp ce Herr Branza probabil ca are o mama nemtzoaica natzionalista. S-au mai vazut cazuri: Guenther Enescu, Walter Maracineanu samd. Pe mine mama nemtzoaica m-a botezat Cristina, asa, ca sa fie international si sa nu sune ca naiba. In clasa I, in Craiova - cinci Cristine, patru rroame si cu mine. Voi ce-ati fi inteles? M-am dus acasa urland ca stiu eu ca nu- s a lor si ca m-au luat de la tziganii din Sineasca (unul dintre cele doua cartiere de tzigani din Craiova):)

Turambar spunea...

LOL. Si sigur nu ehsti tziganca? Te'or fi schimbat la maternitate. Cand te'ai uitat ultima data in oglinda?

LOL again. Doamne, ce sociolog rasist misogin si marlan pot sa fiu. Asha sa'mi ramana numele. Nevasta, inca un pahar de vin!

LOL again. Eu am vrut sa ne botezam a doua fata Carla. Nemtzesc, taios, scurt, puternic. Nu a vrut distinsa sotzie. A ramas Andra pan' la urma. Mai aveam Petra, Stanca, dar nu a vrut nici unul din ele.

Adevarul ca Stanca e un nume foarte frumos. Pacat... :(