luni, 24 noiembrie 2008

Bright new day

9 comentarii:

Anonim spunea...

Similar:

-Ce faci?
-Nimic.
-Asta ai facut si ieri.
-Da, dar n-am terminat.

Anonim spunea...

Intr-o postare de la inceputul campaniei, ai dat un pronostic..psd si pdl usor peste 34%, cu pdl usor in fata...iti mentii pronosticul ?...ce amuzant va fi daca un partid e primul la o camera si al doilea la cealalta camera...si viceversa...atunci sa vezi bataie pe cine a castigat alegerile....

Anonim spunea...

Turambar,

Felicitari, am vazut sondajul Insomar....Jod palaria...

Anonim spunea...

totusi, surprinde scorul pnl...

Anonim spunea...

Maestre,
ca întotdeauna eu în TINE am încredere - cu sau fără diacritice exprimate (fatzish!)

Turambar spunea...

Doamna, apreciez aprecierile Dvs apreciate cu diacritice. Ca dintre sute de anonimi, vanturile valurile, nici macar nu mai stiu care cine este.

Vorbim :)

Anonim spunea...

waw!
citind primele rânduri, dădeam a sări în tavan: M-A UITAAAAAAAAT!

da' parcă o meritam, nu?

you may guess what I've been doing so long ... ha ha ha

Vorbim, cu drag :)

Turambar spunea...

Imi inchipui, doamna, imi inchipui.

Iar Dvs sa nu va inchipuitzi vreodata, never ever, ca ash putea sa va uit.

Mama ei de viatza, ca mai e o saptamana si pe urma imi cumpar Subaru si ma duc pe coaste la Telega, sau in Piatra Craiului. Sau chem nishte ucrainieni sa ne ducem dupa masonii care au sa ne dea bani si fac pe proshtii, in onoarea lor de masoni dobitoci

:(

Anonim spunea...

mama ei! mai pune şi tata, că parcă nu-i destul!
cum să m'apuc să înjur io că că că... nu se cade! Dar măcar ştim. Cum zicea aia cu knowledge is... shitu-m-aş să mă shit