sâmbătă, 29 noiembrie 2008

LOL LOL LOL

Waw! Din capitolul "One in a million chance, which in fact is certainty". Cititorii lui Terry Pratchett stiu despre ce vorbesc.

In asteptarea Exit Pollului, ce face omu de shtiintza cu mustatza? Curatza baze de date, ca altzii sunt ocupati cu alte chestii, sa vada rezultatele ultimului Tracking Poll facut joi si vineri pe telefon. Nu, nu va spun rezultatele. Nici barfa auzita privind sondajul de folosinta interna facut de PD-L cu CURS si CSOP, pe volum mare. Stiu, dar nu spun.

Dar nu despre asta este vorba in propozitie aici. Ci despre cum curatam eu baza de date de la sondaj si ajunsesem la sfanta variabila Ocupatie. Aia de va mai dau eu din cand in cand declaratii faine si gustoase (cum ar fi, de ex, in acest sondaj "Ascensoreasa").

Dar nici despre ascensoreasa nu este vorba de fapt in propozitie. Ci despre urmatoarea declaratie

INGINER ACTUAL PRIMAR RM VALCEA

Ma holbez habauc la ecranul leptocului si nu'mi vine sa cred. Mai verific o data, sa fiu sigur. Chiar asha este. Whaaaaat?, tzipa creierul meu in mintea mea. Am dat peste Gutau? Peste haiducul de Vrancea? WHAAAT? Si chiar ne'a raspuns la sondaj?

Pe scurt: da. Chiar am dat peste Gutau. Shi chiar ne'a raspuns la sondaj. A fost un domn si nu ne'a dat cu flit, cum era de ashteptat sa ni se intample de la alte personalitati cu putere si palarie oficiala.

Sa moara pisica electrocutata daca am avut de gand sa'l sunam. Sa ne pice si sa se usuce si sa se faca mica si lipsita de lichid daca va mint. Sa moara elefantul inecat in acvariul cu cerneala daca esantionul nu a fost ales aleator. Total aleator. La intamplare.

Therefore, respect, dom' Gutau. Chapeau bas, dom' primar. Multzumim, dom' Mircia...

:)

PS: Stiu, stiu la ce va ganditzi. Nu cumva e un shmecher care se da drept Gutau? Pe scurt: nu. Am verificat. Chiar dansul a fost.

:) again

5 comentarii:

Anonim spunea...

One in a million chance zici? Da aia de a fi sondat de doua ori in 4 ani (adica asta s-a intmplat, cu probabilitatea sa nu fi visat), cum mi s-a intimplat mie cit o fi? 3,6,9,12 zerouri da mai scadem 2 ca nu stim cit sondari s-au facut ... Hai ca te cred ;).
Birfele pe volum mare le stie toata blogosfera (care stie sa citeasca): de-zas-tru; urecehelile bine-nteles miine dupa ora 21.00, nu?

Anonim spunea...

"Am dat peste Gutau? Peste haiducul de Vrancea? WHAAAT? Si chiar ne'a raspuns la sondaj?"

Mirele , of, of , mai ,mai .. numai la Vrancea-tzi sta gindul bre ?
Era Vilcea .. sper ca nu asa de neayent esti si cu calculelele de la sondajele prin telefon ....

Abuia astept sa vad rezultatele miine seara .. ai dat un 37 pentru psd si un 31 pentru pdl , ultima oara , este ??
Daca sunt mai putin de 3 puncte intre ele , nu mai vorbesc cu tine ... inseamna ca nu esti asa cum am crezut eu ca esti , chiar daca lucrezi la Voiculesti !! :lol:

Anonim spunea...

La ce sondaj te referi cu curs si csop ? Iti interzice cineva sa spui ce barfa ai auzit ?

Turambar spunea...

@ Ionutz / Doc: Se poate. Daca sunt evenimente independente, atunci probabilitatea este (1 / volum esantion) la patrat. E posibil insa sa fi fost folosit acelasi esantion, si atunci nu mai sunt evenimente independente, si probabilitatea este egala cu cea de a fi recrutat intr-un singur esantion.

Urecheli? Cine cui? Eu n'am facut nimic, sa moara pisica electrocutata. Si nici pe altzii nu vreau sa ii urechez. Not for the moment, anyway...

@ Thor: Point taken, mate. Psihanalistii ar spune "act ratat", nu? :) :p

Distanta de 3 puncte? Mai mare? Mai mica? Tzine cont ca sondajul nostru a fost facut acum o saptamana. Intre timp a venit o iarna si o vreme urata, a iesit Basescu de 2 ori pe televizor, au fost doua emisiuni cu prim-ministeriabilii. Si altele si altele, printre care si un nenorocit de sondaj pe Bucuresti care a scapat de unde nu trebuia. Toate astea, mici cum ar fi, ar putea sa aiba efect. Fie intr'o parte, fie in alta. Asa ca nu mai tzintui de crucea voiculesciana inainte sa fac Exit Poll-ul, ca nu merit.

@ Anonim: Ma refer la sondajul ala CURS / CSOP, diferit de INSOMAR si mai recent, despre care stiu (si se pare ca si Ionut / Doc) si despre care nu vreau sa spun. Da, imi interzice legea. Cu 48 de ore inainte de votare, nu se mai difuzeaza sondaje. Chiar si pe Internet. Tot in Romania suntem.

Anonim spunea...

Nu, nu. Ionut e Ionut, Doc e Miron.
Iarasi nu, independente clar: domitziliu vs telefonic.
Urechelile, masa si dantzul dupa ora 21.00; vedem noi cine pe cine ;) .
In alta ordine de idei si total contrar volumelor mari: eu sint in teritoriu acum, undeva prin sudul Moldovei: M.M, the M.M., are probleme? Nu-mi vine sa cred ...