sâmbătă, 15 noiembrie 2008

Vicious knife

Mananc. E 11 seara. Sunt obosit. Maine plec de dimineata, devreme, la mama dracului in provincie. Si data fiind conferinta de azi, nici unul din noi nu am avut timp de farafastacuri culinare. Mancam friptura rece cu paine si cu gogosari. Punct. It's about hunger today, not style. Tai friptura, groasa si destul de tare, mai ales ca este rece, cu un cutit cumparat de Flo cu cateva saptamani in urma. Nou, mat, usor in mana. Si cu un varf cumplit de ascutit. Am senzatia ca imi va cadea pe picior in orice moment si imi va gauri femurala. Si imi vine in minte: vicious. A vicious knife.

Bloody unconscious. Frici. Masa de sticla. Daca aluneca? Ai grija cum apesi. Ai grija cum misti farfuria. Vezi sa nu cada! Cutitul care imi taie piciorul. Friptura rece. Sa nu alunece farfuria pe masa de sticla...

Unde dracu sunt cutitele de bucatarie de pe vremuri, tocite si stirbe si domestice si non-threatening?

Hai, noapte buna!

3 comentarii:

Anonim spunea...

tocma m-am intors de la o nunta.
nu numai cutitele - nici mancarea nu mai e ce-a fost odata...

Turambar spunea...

Te'ai intors de la nunta inainte de 12 noaptea? Fericitule! Nunta moderna. Oameni cu capu pe umeri. Cuvinte cheie: bun simt, devreme, limpezi la cap :)

Urasc nuntile. Sunt o corvoada.

Multe dintre nuntile la care am fost intra intr-un pattern tampit de desfasurare si de atitudine.

Cand se mananca, cand se danseaza, ce muzica se pune, cat de tare urla muzica. Fetzele plictisite, fortzat voioase ale nuntasilor. Sastiseala de la 2 - 3 noaptea. Mai iesi pe afara, sa mai schimbi atmosfera. Vrei sa vorbesti, dar nu poti de muzica. Vrei sa danzezi, dar muzica e tampita. Pan' la urma te imbeti si nu mai conteaza. Sau incerci sa te imbeti, si nu'ti iese. Dai o fuga pana acasa, sub diverse pretexte (haine, copii, chestii) si mai scutesti una-doua ore de chin. Te intorci pe shestache si lumea iti spune ca s'au racit sarmalele, de cand te tot asteapta. Sa va aduc si friptura de peste cu cartofi natur?

Aaaaargh. Zambeste, nuntasule, zambeste. Mortii ma'sii de obligatie, nuntashule. Danseaza, maimutza, danseaza. Te strang pantofii? Mai danseaza o data, nuntashule.

Aaaaargh.

:(

Anonim spunea...

Krupp de alpaca. Si gata.
PS. am si eu un post, intitulat simplu urasc nuntile. :P