duminică, 30 noiembrie 2008

Voi ce credetzi?

Ca tot circula a whirlwind of data pe Internet

(Nu, nu stiu nimic, nu recunosc nimic. Intrebatzi clientul. Pardon, clientzii. Vorbim dupa ora 21:00. Vretzi date, ducetzi'va la nashparlii de blogeri care spun care cine face.).

Deci, ca tot circula circulatzii...

... 'Opa: uite'l pe raspandac la televizor. Huooo! La oasee! Rushine. Sa nu le mai pui pe blog.

... Buuun. Inapoi. Voi ce credetzi: 37 la 31 sau 36 la 32?
Dar participarea? Trece de 40%? Sau ii dau lui taica'meu o sticla de whisky?

Hai, aratatzi'mi cat de priceputzi in anonimitate suntetzi :)

10 comentarii:

Anonim spunea...

vezi ca aia de la realitatea/insomar au probleme in teren. nu mai tine legatura cu ei.
in alta ordine de idei: in seara asta apari la teve cu ecusonul firmei? ca la nunta ta purtai la costumul de mire ecusonul cu institutul pro. the company man, nu?
alte dezvaluiri despre tine & co mai incolo

Anonim spunea...

Cred ca bea Puiu o sticla de whiskey...parerea mea...

Anonim spunea...

oricum vorbesc pe peretzi...la noi s-a incheiat votarea de cateva ore...

Anonim spunea...

Insomar va da 35 la 33

Andreï spunea...

http://www.hotnews.ro/stiri-politic-5182570-zvonuri-bursa-agricola-rosiile-primul-loc-diferenta-fata-portocale-banane-micsoreaza.htm

eu n-am zis nimicuta, presa zice!

;-)

Anonim spunea...

pierdere de timp cu sondajele astea...
prefer sa ma uit la un wales-australia HD, pana la 9 cand vin rezultatele

Turambar spunea...

Australia Wales? HD? Parca'mi vine sa las balta Exit Poll-ul si sa vin cu o sticla de whisky in mana.

Mama ta de om liber... :p

Anonim spunea...

Loda sunt:
nu stiu care vor fi procentele, dar taticului sa-i dai doua sticle de whisky, categoric prezenta va fi sub 40%, parerea mea :)

Turambar spunea...

Aaaargh! Tu de unde shtii, bre, pariul cu taica'meu?

Tz tz tz. Nu poate nimeni sa tzina un secret in lumea asta plina de Internet si de prieteni.

Ia! Shhhh! Vine baza de date, valul 6. Ora 19:00. Date preliminare. Gata. Va pup pe mouse. Am treaba...

:p

mackerelfish spunea...

înrebare, că tot deveniră publice: şi blancurile? cîte au fost?