vineri, 7 noiembrie 2008

Aaaargh!

Am fost prinsi la inghesuiala. Prin mijloace specifice de santaj sentimental, ca in bancul cu iepurasul si vulpitza, am apucat sa promit si gata! A trebuit sa ma tin de cuvant.

M'a facut Marta din vorbe acum vreo doua-trei luni: tata, vreau acvariu. Tata, ia'mi acvariu. Tata, vreau pestisori. Tata, cand imi iei pestisori? Tata, de ziua mea imi iei pestisori. Tata, pestisori?

Tata. Tata...

Si uite asa, perseverenta a dar roade. Azi, la orele 17:00 trecute fics, Turambar senior umbla cu acvariul de 60 de litri in brate, cu plante si nisip, si cu punga de pestisori, repede-repede, sa nu intarzie la serbarea de 8 ani a lui Marta.

Iar acum imi vine sa'mi aprind o tigara. Da'le de mancare, uita'te la ei, cauta'i de alge, de capuse, de purici si de bube la unghii. Curata'le apa. Ai grija de PH. Pune substante dubioase in apa, sa ramana limpede. 24-25 de grade. Vezi ca fac soc termic. Vezi ce le dai de mancare. Vezi ca... Vezi ca...

Cine dracu' m'a pus?

Onoare. Cuvantul dat.

Damn it. Ne'am luat peshtishori.

Aaaaaaargh....

Crouch Touch Pause Engage.



5 comentarii:

finix spunea...

:)) Cunosc un personaj tot de sex masculin care la presiunile celor doi băieţei ai săi (cam de aceeaşi vârstă cu fetele tale) a luat acvariu. Apoi peşti. Apoi papagali. Apoi hamsteri. Câine au adus copiii singuri că au găsit unul în faţa blocului. Şi iată cum poţi fi un adevărat fermier. Nu la Telega, ci în Bucureşti.

Carmen spunea...

felicitari sunteti niste tati adevarati, cum rar mai vad:)

Turambar spunea...

Aaaargh! No dogs within my territory.

Glumesc. Nu aici. Nu la Bucuresti. Un caine intr-un apartament, este chin dublu. Te chinui si tu, om: scoate'l, plimba'l, curata rahat si par. Se chinuie si el. Un caine este un lup frustrat. Are nevoie de teritoriu. Mare. O curte, cel putin. Deci caine la Telega. Aici, pestisori.

Aaaargh!

:)

Claudiu Tufis spunea...

Am trecut si eu prin faza cu pestisorii. De doua ori: si in RO si in SUA. Cu Paula insa. :D

Turambar spunea...

Aha. Intzeleg implicatzia: Paula, ca un copil.

Paula, sa nu citesti blogul asta! Uita'te in alta parte! Noi n'am zis nimic!

:rofl:

In alta ordine de idei: ori de cate ori ma uit la acvariu, imi aduc aminte de secventa din A Fish Called Wanda cand mafiotul englez (Kevin Kline) il chinuia pe balbait (Michael Palin) mancand cate un pestisor, rand pe rand.

E clar: pe unul din monstrii astia de langa mine il botez Wanda. Pe ceilaltzi ii tratez cu sare si piper.

:)