marți, 11 noiembrie 2008

Vin alegerile

5 comentarii:

Anonim spunea...

astia sunt angajatii lui Marean dupa ce au sutit sloganul PD-L-ului. Numa' la Vanghelie in sector se putea intampla. Bine ca nu crestem gaini prin Cotroceni/13 septembrie

Anonim spunea...

beware beware :D

Belle de Jour spunea...

:)

vv spunea...

Bine, bine, vin alegerile si tu nu comentezi nimic despre sondajele concurentei (INSOMAR)? :P

Hai ca sunt curios, i-a platit Vantu, i-a platit Patriciu, i-a platit Casuneanu, nu i-a platit nimeni si au dat date la intamplare.... sau cum explici diferentele mari fata de CCSB?
Am tot asteptat un articol pe tema asta, da' vad ca esti foarte tacut.

Sau poate s-au schimbat atat de tare preferintele electorale?

Turambar spunea...

VeVe, eu nu comentez sondaje, eu fac sondaje. Si, in general, nu'mi place sa ma iau de concurentza. Time will tell, mate. Time will tell...

Si inca o chestie: preferintele mele electorale nu au nimic de'a face cu sondatul. Una e masurarea, alta e actiunea si opinia. Meseria mea este de metru. Ca votez cu liberalii, cum am facut dintotdeauna si cum o voi face in continuare, este una. Ca fac sondaje pentru PSD si pentru PD-L si pentru PNl si pentru cine vine sa comande sondaje, e alta.

Stii tu cum se spune: un profesionist veritabil este cel care isi face treaba la fel de bine si cand ii place ce face, si cand nu'i place. Placutul n'are de'a face in aceste cazuri cu munca.