marți, 11 noiembrie 2008

Adjudecat!

Vreau si eu un tricou de'asta. Aducatorului, recompensa.

7 comentarii:

Anonim spunea...

E filmul care mi-a produs cel mai puternic shoc, nu am mai putut vorbi (ca el), etc. Nu cred ca ar trebui sa fie pe t-shirts, ca produs de larg consum. Daca il capeti, poarta-l cu discretie, nu la terasa, la bere cu baietii. Moreover, Tarkovsky's BEST by far, ca uitati sa zic! Astept sa ma contradzicetzi.

Anonim spunea...

Pardon; 'ca UITAI sa zic'.

Turambar spunea...

Doamna, aici nu putem sa va contrazicem decat la nivel personal. Stiu, simt ca la nivel telectual, elaborat si cinefil este cel mai bun film al sau. Si mie imi place cel mai mult. Repet: imi place. Dar la nivel emotional cel mai mult m'a sguduit Zerkalo. Acolo, in Zerkalo, e sfasiere. Aici, in Rublion, e sublimare. Alta mancare de peste.

Anonim spunea...

Nu te supara, se vede clar ca-ti place, da' nu ti se pare asa, cam afectat, sa porti un asemenea tricou? Vrei sa agati academiciene cu el? Si daca nu vrei, de ce ti-l doresti asa tare?

Turambar spunea...

Doamna, uneori e asha de mishto sa fii snob shi afectat. Ajuta la tensiunea arteriala. Si daca mai pica si o academiciana sub 100 de ani, tant mieux.

Sa intzeleg ca itzi starneshte interesul? Mai academiciano, tu vrei sa'mi iau tricou...

Bine ai venit pe aici. Promit sa nu port tricoul cand eshti prin preajma.

:wink: :) :p :rofl:

Anonim spunea...

Mda, afectarea si snobismul sunt bune, asa, post factum, cand, intr-un moment de autoironie putem deveni subiectul propriilor noastre hohote de ras. Ua, ce-am zis-o!

Multumesc. :) Bine te-am gasit!

Turambar spunea...

:) Adanc, dar profund.

:)