marți, 10 ianuarie 2012

La Mecca am mers și am jelit

Zice cǎ zilele astea, din motive de necesitate personalǎ, am umblat prin magazine sǎ-mi cumpǎr ceva țoale. Ceva, nu multe.

Dar acest “ceva” vine în mod inevitabil with a lot of blood, sweat and tears, pentru cǎ noi nu estem doamne, sǎ ne placǎ acest proces al muncii, ci din contrǎ, suferim, bombǎnim, nǎdușim, înjurǎm, asudǎm, transpirǎm, ne enervǎm și nu ne place sǎ probǎm.

Mǎ rog. Avem și bǎrbații coastele noastre moi, pǎrțile noastre slabe, mama noastrǎ de brute și de mitocani care preferǎm mai degrabǎ sǎ bem bere cu bǎeții decît sǎ umblǎm brambura prin mall.

Deci am fost la mall.

Deci nu numai cǎ am fost la mall, ci am fost chiar și la Zara, aceastǎ Mecca a cumpǎrǎtorilor de mall, aceastǎ alfa și omega a orgasmului de cumpǎrǎturi, dacǎ e sǎ ne luǎm dupǎ unii.

Sǎ-mi cumpǎr brǎcinari, bulendre, budigǎi, mǎ rog, cum le zice la chestiile alea care ți le pui ca sǎ nu se vadǎ chestiile alilante. Hait! C-am uitat cum le zice și la alea. Scleroza probabil, dupǎ o anumitǎ vîrstǎ.

Și intru eu în Mecca cumpǎrǎturilor de rit piți și dau cu ochiul meu de vultur pleșuv, mai mult pleșuv și mai puțin vultur, unde aș putea sǎ gǎsesc oareșce budigǎi, oareșce bulendre de oameni cu de-alea atîrnǎtoare, hait! cǎ tot uit cum le zice.

Și mǎ uit și eu ca tot șoferul experimentat pe pereți, dupǎ semne de circulație, dupǎ vreo plǎcuțǎ indicatoare pe care sǎ scrie “Spre raionul de budigǎi”.

Și pe pereți era plin de semne care ziceau “1. Femei. 2. Bǎrbați (aha! Aici e de mine, aici voi gǎsi budigǎi). 3. Copii. 4. TRF”

What the WTF? Îmi iau un pic gîndul de la budigǎi, sweet budigǎi, și mǎ concentrez pe consecințele semantice și lingvistice și ontologice și chiar și etice ale acronimului de sfîrșit de listǎ de semn de circulație pietonal din mall.

Deci Femei știu cu ce se mǎnîncǎ, Bǎrbați așijderea, Copil la fel, pînǎ și eu am trecut prin aceastǎ temporarǎ stare de agregare a materiei bezmetice.

Dar TRF? WTF înseamnǎ TRF?

Sǎ cujetǎm. Poate sǎ însemne “Tot Restul Ființelor”? Adicǎ pietre copaci rîul ramul viezuri berze hipopotami balauri inorogi zmei și alte ilice ibrice și cazane peltice?

Sau cumva este o prescurtare consonativǎ cum fǎceau egiptenii pe vremuri, cînd le era lene sǎ scrie tot cuvîntul?

Și ar însemna cǎ ǎștia de la Zara au departament separate, unul pentru Femeile decente, însurate, cu copii, cu riduri, cu griji, cu carte de muncǎ și care știu sǎ spele vase, cocoșate de responsabilitǎțile lor de femei decente, și altul pentru categoria TRF, pentru consumabile, pentru orizontale, pentru lucrǎtoarele cu carnea, pentru TîRFele care tind sǎ fie gǎsite cu probabilitate ceva mai ridicatǎ decît cea aleatoare în acest ecosistem durabil de preerie de haine, de stepǎ de bani, în acest templu al consumului ostentativ și inutil, în aceastǎ Mecǎ de rit piți?

M-am gîndit, am cumpǎnit, am jelit și m-am dus sǎ-mi cumpǎr budigǎi. Noroc cǎ sînt bǎrbat și n-am asemenea dubii ontologice.

Gropareeee! Trǎiți-ar blogu, zi și tu ceva în aceastǎ privințǎ, cǎ simt cǎ cuvintele mǎ pǎrǎsește picioarele mi se înmoiește.

Ce înseamnǎ TRF la Zara, bre? Cǎ știu cǎ tu ai ecsperențǎ de viațǎ mai mare decît mine în privința mersului la mall...





13 comentarii:

ZaffCat spunea...

The Rugby Forum ;-)
accesorii pentru jucatori.

Unknown spunea...

Haha, nu sunt singuru cu problema asta :D

Dli spunea...

Superba aburdare,dialogul este unul amuzant. Tineti-o tot asa si asteptam noi noutati.

Radio33 spunea...

Înseamnă: Tot Raion pentru Femei, dar nu pot spune pe față ca să nu fie acuzați de discriminare, adică de ce femeile să aibă două raioane și bărbații doar unul.

Dan Selaru spunea...

Teenahe ?? Fashion

Dan Selaru spunea...

Teenage

ipo spunea...

OMG, LOL, m-am mancat undeva sa gugales abrevierea. L-am cautat pe dracu si l-am gasit pe tat-su! :))

"Zara are linia TRF, dedicata unui alt public tinta decat linia clasica Zara, cu lucruri mult mai casual si urmand tendinte cromatice si de croiala mai indraznete.Astfel ca, pentru acest sezon s-au orientat catre cele mai populare trenduri: imprimeul ecosez, stilul boho chic, influente etno si uber chic.

Influenta etno si boho se regaseste in piese vestimentare precum veste din piele intoarsa, cu blana, detalii brodate, cingatori cu banuti, genti gen desaga cu motive etno colorate."

Turambar spunea...

lol. vaz ca v-am stirnit, stralucitorilor.

TRF = Teenage Retard Fashion :)

Aia cu "Tot Raion Femei" merita premiu un kil de biscuitzi Armonia :)

Barbu Mateescu spunea...

Raspunsul e aici: http://www.websters-online-dictionary.org/definitions/TRF?cx=partner-pub-0939450753529744%3Av0qd01-tdlq&cof=FORID%3A9&ie=UTF-8&q=TRF&sa=Search#906

TRF: Trafaluc: a brand of clothes from Zara for young people.

matusalem spunea...

Ecsista o metoda clasica de a scapa cu fata curata dintr-o asemenea tortura.
In orice raion, magazin s.a.m.d. in care esti tarat dupa cumparaturi de tzoale, iei o mina plictisita si resemnata, intorci pe toate fetzele produsul oferit, il tragi de cusaturi ca la sfarsit sa-i intorci eticheta si sa exclami cu voce tare, gatuit de emotie, "Caaaaaat?"
Pe urma te pui pe bombanit, ceva de genul "... da ce, am dat in cap cuiva sa dau atat pe asa ceva..." etc.
Dupa 3, hai maxim 4, asemenea manifestari, vei fi lasat la vatra.
Lucru nu tocmai rau, tinand cont ca doamna va cumpara singura ce-ti trebuie matale.
Si nici asta nu-i un lucru rau!
Va insemna un upgrade in trend la fatzau... :) :) :) :P

Béranger spunea...

E clar, dacă te sparie prețurile de la Zara se cheamă că n-ai vizitat în viața ta Muzeul Tommy Hilfiger.

Fluieratorul spunea...

Zara, bani grei pe cirpe destul de penibile... De unde stil, care chic? Plin de fufitze tunate si cocalari cu bani pe la de-alde astea, ca pentru ei "este".

eddyp spunea...

TRF = Tâmpiți, Retardați și Fufe