marți, 10 ianuarie 2012

[...] alte probleme, mult mai aproape de casa...[...]

Comentariu la scenarii de razboi. De ce sa te atace cu nave de desant, cind se poate mult mai simplu?

De pe Rasboiu.ro. Unul din comentarii.

"Rusii te ocupa acum altfel, iti cumpara combinatele siderurgice de exemplu…
Te fac dependent de gazul lor. Iti controleaza politicienii.

Romania are alte probleme, mult mai aproape de casa:

- natalitate negativa , scade populatia masiv. scad romanii. cresc tiganii.
cu 15 milioane din care 5 milioane tigani, credeti ca rusii ar fi problema?

Cititi comentariile din linkul asta, tipul mi se pare sincer si transant

http://www.evz.ro/detalii/stiri/dezbatere-evz-ce-semnale-de-alarma-trage-recensamantul-952417.html

- distrugerea sistemului medical, inchiderea spitalelor, exodul medicilor, o sa va opereze Hassan, am avut colegi arabi, erau cu cateva nivele sub cel mai dezinteresat, chiulangiu si baut student roman...

- exodul populatiei: in general pleaca aia buni, chiar si la aia foarte simpli, pleaca aia simpli dar care au initiativa si vor sa munceasca, nu stau pe social

- imaginea foarte proasta in Europa

- distrugerea industriei si agriculturii
de aici lipsa joburilor si exodul populatiei

- lipsa infrastructurii

- lipsa educatiei pt generatia actuala, se vede ce iese acum din licee…

- jaful resurselor, concesionate pe nimic

- coruptia generalizata, hotia generalizata

- atitudinea romaneasca “nu-mi pasa, mie mi-e bine”

- sistem mafiot generalizat

- clasa politica organizata mafiot,clar anti-romaneasca

- populatia imbecilizata si dependenta de ajutoare sociale

- presiunea maghiara in Transilvania: cateodata ai inteleg, de ce sa fie slugile imbecililor de la Bucuresti. Mie ca roman nu-mi convine, de ce le-ar conveni lor.

- stai sa inceapa presiunea tiganilor, cand vor fi ei 5 milioane si noi vreo 7-8...

Deci rusii trebuie doar sa aiba rabdare vreo 30 de ani... cat or mai ramane din rusi, ca si ei au cam aceleasi probleme."

4 comentarii:

Pongo spunea...

Raspuns: de prosti. Li se mai intampla :-)

Anonim spunea...

am ris. cu spume. am pierdut o juma de ora sa citesc pagina aia - era sa si uit de un telefon pe care trebuia sa-l dau - dar am ris. mersi mult :)

nu zic ca nu e nevoie ca cineva sa se joace "de'a rasboiu' si pe timp de pace - da' oamenii aia chiar sint dusi. imi place entuziasmul lor, n-am date destule sa-i contrazic - da' pur si simplu imi fac impresia unora care se joaca de'a soldatzeii in groapa cu nisip.

mi-ar fi placut sa fiu "gica-contra" acolo - sa-i intreb, cite avioane operationale avem, cit kerosen exista in depozitele aerodroamelor, cit de repede (pe drumurile noastre) se pot re-umple :)

iar la chestia cu "se blocheaza soselele cu garnitori de trenuri - acolo unde sint treceri peste calea ferata" - am avut un hohot homeric de ris.

cit despre chestia cu "Deci rusii trebuie doar sa aiba rabdare vreo 30 de ani... cat or mai ramane din rusi, ca si ei au cam aceleasi probleme." "
e frumoasa ca tactica cavalerilor teutoni, da' numai ca se aplica pe alte numere. rusii in total sint 120mio (grosso modo) si la aritmetica mea timpul de injumatatzire de la 120mio e ceva mult mai mare decit de la 18mio. asa cu fro 4 iteratii.

in fine, vreau sa mai si lucrez azi - nu ma bag la comentarii avansate.

fish

Resboiu spunea...

@Fish: Nu suntem dusi. Unii dintre cei despre care vorbesti la misto, au niste scoala, grade si stagii prin T.O., in uniforma noastra sau L.S.

In fine... ca pe net. Pro si contra, in moduri mai placute sau mai neplacute.

Anonim spunea...

@Resboiu, mea culpa, n-am vrut sa ofensez, era acel tip de dusi din versurile lui Pitis "toti suntem putini luati"
im cer scuzele de rigoare. n-am avut nici o intentie de jignire.

am zis ca sinteti "dusi" - desi cred ca e "deformatie" profesionala - si extensia/reflexia ei pe net.

nu-mi retrag in schimb risul - la chestia cu trenurile - aia e hilara - 2-3 obuze de tanc fac trecerea posibila - si cu un tanchist (care deschide coloana) bun - nici macar nu incetineste coloana.


overall - asta e modul in care v-am vazut eu ca un profan in ale razboiului, ca unul care a auzit numai chestii negative despre Armata Romana si care nu crede in "puterea de lupta" a ei, respectiv determinarea cu care poporul ar lupta alaturi de cei mai motivati din armata.
inca o data, imi place pasiunea care o puneti in "hobby"-ul (permite-mi sa-l numesc asa) si o apreciez ca atare.

insa ca un pesimist/criticalist "de profesie" :) da-mi voie sa nu "achiesez" la optimismul vostru, nu cred ca in cazul unui atac de urs - multi se vor scula la lupta - ceea ce m-ar face sa-mi para rau de sacrificiul armatei. si de cel al putinilor oameni cu adevarat buni

regards,
fish