vineri, 4 ianuarie 2008

Un fleac: m-au ciuruit

Azi noapte, în urma unei operații de comando bine coordonate și de deplin succes, o bandă de infractori pitici a intrat prin efracție în baza noastră militară și m-a bătut cu făcălețele toată noaptea.

M-au bătut piticeii. M-am trezit frânt. Sau, pre limba științificoasă : sunt răcit muci. Mă doare totul prin corp : articulațiile, capul, gâtul, ochii, spinarea, rinichiul stâng.

Asta din cauza păcătoșeniei mele. Dumnezeu, în mare mila sa, a trimis haita de pitici să mă pedepsească că mă gândesc la sex.

Măi, frate, măi, și mă dor ochii de mor. Nu reușesc să-mi mișc globii oculari decât vreo 10 grade în fiecare direcție. Am făcut exercițiile alea pentru musculatura oculară. Stânga – dreapta, sus – jos, chiorâș la vârful nasului, la mijlocul nasului, la rădăcina nasului, pe urmă departe – aproape, rotocoale la stânga și la dreapta. Fiecare de 10 ori. Doare de mori. Am ochii umflați, scufundați în niște pernițe porcine dureroase și apoase. Și când învârt de ochi mă cac pe mine de durere.

Ah, ce mai mă vait. Turambare, fii bărbat, rasa mă-tii de fraier că ai dormit acum două nopți în pelea goală și te-a tras curentul. Rasa mă-tii de inconștient…

Ca să nu mai spun că azi am dat la lopată din nou, să dezgrop una din mașini. A fost pe sânge și pe oase rupte. Mai lopăteam, mai mă opream, mai puneam mâinile în șold sau pe la rinichi, mai mă lăsam pe vine să-mi îndrept oasele, mai lopătam din nou. It took ages to uncover that bloody car. And you know what ? Punem pariu că mâine dimineață o găsesc blocată din nou, de vreun plug blambec și entuziast care să împingă zăpada la loc?

Life is a bitch and then we die. But first, it hurts. It hurts… :cray:

4 comentarii:

Claudiu Tufis spunea...

Tocmai scapasem de raceala. Dupa care am dat zapada de pe langa doua masini (ca era si sor-mea la noi). Si m-a apucat raceala din nou. Si acum imi ia 5 minute sa ma dau jos din pat ca m-a prins si spatele. Frumos. Astept cu nerabdare ulcerul, emfizemul pulmonar si altele asemanatoare care ii lovesc pe pacatosi :)

Turambar spunea...

Ne bate Doamne Doamne ca suntem prea grasi, prea burtosi, prea sexosi si prea lenevosi. :)

Joke aside, m-a bushit rau de tot. Ma doare rinichiul stang de zici ca m-a batut bodyguardul ala al lui Becali numai sub coaste.

Ne ramolim, coane, ne ramolim. Vai de tartaneatza noastra, ca nici pa'zeci de ani nu avem, si incepem sa ne jelim ca babele.

Huoooo! La oaseee! Vreau sa fiu tanar, imperb, slab si cu mintea spalata...

LOL

1307 spunea...

ai baut vin rosu zilele astea? :D

SA NA TA TE ! ! !

Turambar spunea...

Am baut, si tot degeaba... :(

Acum m-am reprofilat: suc de portocale, lamai si grepfruit. Cu miere. Stoarse proaspat. Nu e vin, dar nu e nici rau la gust :)