duminică, 18 mai 2014

Alin Petrache are blog. Eu de-abia acum am aflat

Alin Petrache și-a deschis blog.

Mă rog: lucrurile sînt un pic diferite. El are blog de ceva timp, doar că eu de-abia acum am aflat (am fost bolnav cînd eram mic).

Salut prezența lui în blogosferă și îi urez să aibă același succes pe care l-a avut și la echipa națională de rugby, pe vremuri (yuk! cum sună: pe vremuri; ca și cum ar fi babă bătrînă), cît și la Federația Română de Rugby, de cînd o conduce.

Și pentru că ne cere sugestii, îi recomand:

a) să pună din cînd în cînd articole în care să explice principiile rugby-ului pentru neinițiați, pentru oamenii obișnuiți care nu știu rugby, așa ca mine, și care sînt speriați de arcanele complexității regulamentului. Dincolo de toate aceste arcane, sînt niște chestii simple, niște principii frumoase. De exemplu: de ce dăm pasă doar în spate? Să nu creem avantaj facil. Dacă vrei să cîștigi teren, fie dă mingea cu piciorul, că e greu să-i controlezi traiectoria și s-o și mai prinzi pe urmă, fie mergi cu ea în mînă și suportă consecințele, cîștigă teren the hard way, ca băeții, centrimetru cu centimetru, pe mermeleală

b) al doilea sfat, poate chiar și mai important decît primul: să-l dea afară pe grasul ăla, cum îl cheamă, na că-mi scapă numele acum, ceva cu L și cu un fățău nasol, dar urît, ăla care face comunicate de presă și care aleargă pe teren după ce se termină meciurile importante. numai, dom'le, să-l dea afară, că atunci cînd vedem cum aleargă la cît de gras este ni se ia de rugby, strică toată frumusețea acestui sport nobil, dar frumos. v-am spus că e chiar mai gras și decît mine? să-l dea afară să facă un bine rugby-ului românesc.

Cum îl cheamă, frate? Îmi stă pe limbă...

:)

.

0 comentarii: