vineri, 5 august 2011

4 ani

Dumnezeule, cind s-au facut 4 ani?

:blink:

8 comentarii:

Florin Pîtea spunea...

La mulţi ani sănătoşi şi fericiţi, inclusiv de blogăreală, stîrpitorule de balauri! :)

Iaca, o să împlinesc şi eu patru ani acuşica, pe 29 noiembrie. Azi-mîine o să ducem blogurile la grădiniţă...

GEORGIANA PATZ... spunea...

Am ratat mult, dar încerc să recuperez...Mulți, mulți ani întru bucuria și luminarea celor care vă citesc și vă prețuiesc...

Anonim spunea...

La Multi Ani ! :) da domle ! 4 ani !

ZaffCat spunea...

La multi ani inspirati! ;-)

Turambar spunea...

@All: Va multumesc pentru cuvintele faine. Deja ma simt emotionat si incerc sa-mi amintesc unde mi-am pus batista. La gradinitza, birjar, la gradinitza! :) :hugs: :friends:

Viola spunea...

Multi inainte!

Mordechai spunea...

Deci tu trebuie doar să spui când şi unde. Şi ce avem voie să comandăm. Da?

ktx spunea...

Happy 4th!