sâmbătă, 15 decembrie 2012

Cine a avut dreptate? Cine a mîncat cǎcat?

V-am spus cǎ o sǎ ia undeva în jur de 60%. Nu ne-ați crezut.

Cu o sǎptǎmînǎ înainte de vot, v-am dat practic cifrele la virgulǎ. Nu ne-ați crezut. Din contrǎ, ne-ați fǎcut cu ou și cu oțet, ne-ați împroșcat cu toatǎ scîrba cea otrǎvitǎ a mațelor otrǎvite pe care le aveți în loc de creier.

De fapt, papagalilor, n-aveați nici un interes sǎ ne credeți. Ba din contrǎ, aveați tot interesul din lume sǎ contestați asta, sǎ delegitimați predicția implacabilǎ.

Ne-ați fǎcut cu ou și cu oțet, cîrpa mogulului, manipulatorul de servici. Și de fapt voi erați ǎia, iar noi spuneam adevǎrul. Voi ziceați sub 50%, poate chiar sub 40%. Noi ziceam 60%.

Cine a avut dreptate?

V-am spus cǎ se va mǎri numǎrul de parlamentari. Nu ne-ați crezut. Ați zis cǎ nu ne pricepem noi la de-astea.

Cine a avut dreptate?

V-am spus cǎ o sǎ avem un rezultat predictibil. Nu ne-ați crezut. Ați zis cǎ scoate Bǎsescu asul din mînecǎ în timpul campaniei și cǎ o sǎ-i zdrobeascǎ pe toți. Noi am zis cǎ o sǎ facǎ pe dracu bucǎți, cǎ n-are ce sǎ mai facǎ.

Cine a avut dreptate?

Ați înjurat Exit Pollurile. Am avut cea mai bunǎ estimare, atît de vot, cît și de prezențǎ la vot. Nu ne-ați crezut. Ați ținut-o langa cu CSOP-ul vostru cel mai foarte perfect, care de fapt a avut niște rezultate varzǎ. Cǎ așa trebuia sǎ le aibǎ: varzǎ.

Cine a avut dreptate? Cine a greșit? Cine a fost varzǎ?

Mai astǎ varǎ, v-am spus cǎ o sǎ iasǎ Robert Negoițǎ la Sectorul 3. Ohoho, ce nu ne-ați crezut! Ce ne-ați mai bǎlǎcǎrit, cǎ ținem cu ursul, cǎ-i suflǎm în cur lu Negoițǎ cel nou, cǎ așa e în fișa postului nostru sǎ mîncǎm cǎcat statistic. Cǎ de fapt Robert Negoițǎ e un nimeni care va fi zdrobit de adevǎratul Negoițǎ. Și de fapt noi am avut dreptate și cei care mîncau cǎcat erați voi.

Cine a avut dreptate? Cine a mîncat cǎcat?

În curînd, Bǎsescu o sǎ-l nominalizeze pe Ponta fǎrǎ prea mare tam-tam. Și asta v-am spus-o de ceva timp. Nici pe asta nu ați crezut-o. Evident cǎ în nemernicia voastrǎ partinicǎ n-aveați voie sǎ credeți așa ceva.

Și peste douǎ zile o sǎ vedem cine a avut dreptate și cine a mîncat cǎcat și în al treișpelea ceas.

Mǎ întreb acum, mǎi papagali mici și pufoși, pe voi cine o sǎ vǎ mai creazǎ? Cine o sǎ vǎ mai citeascǎ? Sau sînt oamenii așa de proști încît și în fața evidenței sǎ punǎ botul în continuare la penibilitǎțile voastre care neagǎ evidența, realitatea, bunul simț?

Oameni buni, vǎ rog eu: nu vǎ mai lǎsați prostiți. Nu mai puneți botul. Sǎ nu uitați cine a avut dreptate și cine a mîncat cǎcat în tot anul ǎsta plin de intensitǎți partinice...

.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Mirele, tata, ce e de preferat: sa ai dreptate ca vine trenul si te face terci cand tu esti la mijlocul tunelului, sau sa mananci cacat ca ai loc sa scapi in spatiul dintre sine si perete?

Turambar spunea...

Sa ai dreptate ca vine trenul si tu esti sus in locomotiva

Adrian Năstase spunea...

Tu, Rambar, tu, Rambar...
http://www.youtube.com/watch?v=tBFGXwHz4tU