luni, 19 noiembrie 2012

Alpha Tango cos de beta

fabulos.

cine nu ride, nu intelege.

cine nu intelege, nu stie matematica.

cine nu stie matematica e fericit: ride cinta si danseaza si-l doare la basca, mama voastra de spontani care nu stiti matematica si avetz creerul limpede, neted, nepenetrat de ginduri, precum cutele cearsafului proaspat calcat, precum tangenta la cerc, precum graficul evolutiei economice a Romaniei pe termen mediu spre lung

aaaargh! unde am pus culegerea Nitza si Nastasescu? unde am pus toporul? dar compasul si echerul? dar raportorul?






.

2 comentarii:

kilroy spunea...

"unde am pus toporul"?, dar ce, studiem geometria la stirile de la ora 5?

vera spunea...

A little too obvious, you don't need rocket science for that, cine sa nu intzeleaga? Mai ales sin si cos. Cel mai mult imi place ultimul, desi imi lipseste binomul la patrat si acu imi bat capul cum ar fi fost desenul cu pricina.