miercuri, 11 ianuarie 2017

Telega, acest Macondo alb















.

5 comentarii:

p spunea...

Da, fain.
Ce pomi ai in gradina? Nuc ai?
Ca daca nu, e obligatoriu sa plantezi si un nuc mai spre primavara.
Ca nu se poate om care sa n-aiba nucul lui.

Turambar spunea...

Am cam de toate, pufosule. Si pomi fructiferi, si salbatici, si decorativi. E un mini parc dendrologic. Am mar (vreo 10 feluri) par (4 feluri) prun (vinat, gras, renglot) cires (vreo 5 feluri) visin nuc (vreo 3 feluri) cais (le merge cam prost, e zona neprielnica) zarzar gutui dud moshmon (s-a uscat, trebuie sa-i replantez). Vitza de vie (vreo 5 feluir). Maces zmeura mur crusin macris agris coacaz (vreo trei feluri) soc singer lemn ciinesc. Frasin ulm alun corn gherghin paltin jugastru scorus salcim. Platan bambus cedru (3 feluri) Ginko biloba Liquidamber. Trandafiri (zeci de feluri) liliac Forsytsia gutui japonez mina maicii Domnului iasomie voalul miresei.

p spunea...

Bine Turamba’ !
Ai multi pomi da tot n-ai ce am io.Am un pom care face cat cinci.Un par altoit cu 5 soiuri,cate unu soi pe fiecare creanga din sarpanta.Se coc pe rand din iulie pana in noiembrie.Perele alea de iarna le pun sa se coaca in fân sau in grâu.
M-am uitat la Telega si vad ca temperatura medie anuala e cam ca si la mine.
Cu caisul asa e si la mine, nu traieste mai mult de 7 -8 ani.Acuma in toamna am altoit cais pe niste pruni.Se zice ca prunul ii prelungeste viata caisului.Om vedea peste 7-8 ani.

Anonim spunea...

Esti atat de amuzant nicioadata, incat nu stiu daca sa rad sau sa zambesc. Te pup, imbratisez si te iubesc normal, incat ma faci sa ma gandesc tot timpul la nimic.

Anonim spunea...

"ma faci sa ma gandesc tot timpul la nimic"
Normal.Ca ce-ar fi Zen fara Nirvana? Ca Nimicul fara Tot, ca otetul fara ciorba, ca livada fara nuc.