marți, 24 iunie 2008

Obligatoriu

Am uitat o chestie esentziala: zilele astea, la Telega, am recitit O Scrisoare Pierduta. Fara Internet, am infipt mana in prima carte din bebleoteca de acolo, din Colectia "Biblioteca Scolarului". Caragiale, Teatru.

O bliss! O Heaven! Scriitura de mai mare actualitate, contemporaneitate si expresivitate otravita nu se egzista. Pana la cele mai mici amanunte.

Ar trebui o Hotarare de Guvern prin care, dupe fiecare tura de alegeri, pe postul national cat si pe celelalte posturi comerciale, la aceeasi ora, sincron la fel cum sunt breakurile de publicitate prin conspiratie de marketeri, sa se dea in Prime Time O Scrisoare Pierduta. De preferat varianta aia cu Caragiu si cu Cotescu. Sa vaza lumea ce au votat si cum si-au furat-o. Din nou. Again. And again. Inca o data si inca o data, pentru a nu stiu cata oara.

Cum spunea stimabilul? Simt enorm si vad monstruos. Sa moara pisica daca nu este asa.

Zoe! Zoe... Oneste bibere, onorabile! Oneste bibere!!

:)

4 comentarii:

Anonim spunea...

pai actiunea e inainte de alegeri, de ce sa se de-a dupa :)

Turambar spunea...

Pai intai sa se fraiereasca lumea cum trebuie, ca asha e in firea lucrurilor. Si pe urma sa i se arate de maniera superioara si academico-literara cum s-a fraierit.

Logic, nu? Ce, acuma ai vrea sa si salvam lumea, nu doar sa facem mishto de ea?

:)

Anonim spunea...

http://subiectiv.ro/media/stiri-despre-horticultura-noi-vrem-nu-despre-spagile-politicienilor-ne-am-inteles-da/

Turambar spunea...

Da, o stiu. Am incercat sa evit subiectul asta cu tampenia parlamentarilor carele vor sa faca televiziunile sa prezinte niste edulcoraciuni de anii '80, pentru ca a fost tocat pana la satietate peste tot, si pe canalele mainstream, si pe bloguri.

de ce sa contribui si eu la strivirea corolei de minuni a lumii? nu mai bine dau o stire negativa si le fut muma in cur de senatori dobitoci?

pardon: tocmai am facut o stire negativa. repede! repede! una buna: mama lor de nepretzuitzi senatori dobitoci.

ei? ai? parca asha mai merge, nu? plina de atribute de bine. futu-le muma'n...

:)