luni, 16 iunie 2008

Alter Ego

Zice ca unul cu mustatza, burtica shi inceput de chelie l-ar fi dat sambata invingator pe Oprescu intr-unul din principalele cotidiane romanesti. Unul din tonomate, doar ca de partea ailanta a oprobiului prezidentzial :)

Si zice ca Oprescu chiar ar fi castigat.

Ma intreb oare, mustaciosul ala cum se simte? Mama lui. Ar trebui sa-i fie rusine, nu? Face sondaje nashpa, carele minte, si Exit Poale carele da peste marja. Mama lui...

Luatzi de cititi aici si aici ce zice mustaciosul. Nu eu. Altul. Cu totul altul decat mine :) :p. Mustaciosul asta nesuferit zice ca o sa fie strans, dar ca o sa castige Oprescu. Si ca soarta alegerilor se va decide intre sectoarele 3 si 5. Si chiar asa a fost, traiasca-m... traiasca-i mustatza lui de would-be rugbist.

Courtesy of Cotidianul. And of Pavel Lucescu, of course. Txs, Pavele. Victorie: am infrant! :)

11 comentarii:

Anonim spunea...

Mustaciosul poate gresi (finalul nu a fost chiar la mustata, iar la 3 era asteptabila o prezenta redusa)dar are o profesie ... al dra*u de utila si pe alocuri chiar "precisa" :) .

Deci: chiar daca nu va place ce zice mustaciosul ... uitati-va la ce face :)

Anonim spunea...

Ai sange de tatar? :)

Unknown spunea...

Termina, bre, cu rautacizmele, ca iti baga ala mic cu capu' mare interviul prin faraoni si clatite :)

Altfel, recunosti ca n-ai intuit ca Blaga recunoaste din prima?

Anonim spunea...

E recomandabil cand scrii posturi in care te lauzi sa folosesti cuvinte care chiar exista. :D

Hint: http://dexonline.ro/search.php?cuv=oprobiu

Turambar spunea...

@ ABS: E tot posibil. Din partea maica-mii, sunt din Moldova, de pe malul Prutului, dintr-un sat de langa Murgeni. Din partea tatalui, si unde am crescut, sunt din Prahova, de langa Campina (dealuri, sare, fan, tzuica, alunecari de teren, coarne si frasini). Maica-mea are shi ea pometzii proeminentzi, deshi ai ei si neamul ei e de tarani de pe acolo, de cand lumea si pamantul. Mai mult ca sigur e o urma de viol liber consimtit pe undeva prin secolele 13... 15, care s-a dat pe urma din sange in sange, din neam in neam, pana la Turambar. Taica-meu, mai in gluma, mai in serios, spune ca este ultima victima a hoardelor tatare. De fapt, de-aia mi-am si lasat mustata, sa vada si el cum e cu un tatar in familie.

:)

@ Lars: Txs for being supportive :).

http://dexonline.ro/search.php?lexemId=55232

Unknown spunea...

mai, stii zicala aia cu desteptul cheleste, curvarul albeste si prostul ramane la fel? nitel chel esti, acuma ramane de vazut ce inseamna sa fii mustacios :))

Turambar spunea...

Ce zici ca trebuie sa fac ca sa albesc?

Intotdeauna mi-am dorit sa fiu grizonat. And handsome. And tall. And rich.

Life is a bitch and then we turn bald.

:p

Anonim spunea...

Ca e tare de gura, d-aia...

Turambar spunea...

Da, ai dreptate. Mustatza e un soi de atenuator de cuvinte. Cum e buretzelul ala la microfoanele de exterior, sa nu bata vantul in ele.

:p

vv spunea...

Nu cumva ai tu (sau mustaciosul) date despre tendinta "increderii populatiei in Basescu"? E relativ constanta, sau o ia abrupt la vale? Ca acum, cu toate intoxicarile de prin mass-media, nu mai stiu ce sa cred :)

Turambar spunea...

Cu atata nebunie de sondaje locale, nu am mai avut nici resurse, nici solicitari de la clienti :) privind sondaje la nivel natzional. Totzi stropii de sudoare i-am bagat la nivel local. Therefore, habar n-am ce face Basescu in toata tara.

Insa vom afla. Vom afla... :)