duminică, 29 iunie 2008

End of Orgy

Tot Saudek. De pe vremea studentziei, de cand vorbeam in proza fara sa stiu si imi puneam poze pe peretzi, fara sa stiu cine este fotograful, si fara sa-mi pese. Frumoasa superbie. Arogantza tineretzii... :)

Multumesc lui Sorin ca mi-a amintit de ea. Me and my faulty memory.

BTW: Shi-a cumparat Sorin un album cu Saudek, sa se invarta motanul dupa soare si circul in parcare. Imens. Atotcuprinzator. In niste conditii grafice superbe. Ni l-a aratat azi dupa-amiaza, la intoarcerea de pe munte, cand l-am lasat acasa. Si, in plus, ne-a dat pe la nas si cu o hiper-super-califragilistica biografie Pink Floyd scrisa chiar de Nick Mason: Inside Out. Dintr-o data, mi-am amintit de fiorii de adulatzie neconditzionata din adolescenta. Shine On You, Crazy Diamond...

Spasiba, Sorine, for making us envious :) :friends:

2 comentarii:

Anonim spunea...

Saudek ? Deja începeam să cred că am năzăriri. Şi personajul nu există, de vreme ce doar eu păream a şti de el. Acum m-am mai liniştit puţin. Deci există. Şi nu îmi place doar mie (perversul, păcătosul).
Bine te-am găsit, prietene. Eu sunt Mordechai.

Turambar spunea...

Bine ai venit, Mordechai. Ma bucur ca ti-am redat linistea sufleteasco-estetica. That's what the friends are for.

:)