miercuri, 9 noiembrie 2011

Poster: Rashômon (1950)

3 comentarii:

Bogdan spunea...

Am mai dat eu pardalnic pe pardalnic, si a fost acceptat. Acu' dau iarasi la schimb. Mi-a fost greu sa ma decid ce sa ofer, intre Ōdishon si Gozu, dar eu zic ca putine lucruri sunt comparabile in lumea asta cinematografica cu minutele ce vin dupa sacul miscator din Ōdishon a lui Miike. Posterul e cam asa:

http://thewolfmancometh.files.wordpress.com/2010/04/audition-poster.jpg

Turambar spunea...

Domo arigato :) :bow:

A, btw: oribil film :( Brrr.... Yuk. Cihhhh :(

Bogdan spunea...

Do itashimashite!

Referitor la Odishon, stim cum e...dupa gusturi....
Filmul e perfect construit, de asta am si dat linkul catre poster. Miike e un mare maestru al "punctului culminant", care la el e de cele mai multe ori mai mult decat ce se asteapta "vizualizatorul" :p

Frumos e ca nu am gasit pe nimeni care sa reproseze acestui film altceva decat ca e "Brrr.... Yuk. Cihhhh" :)

Pacat ca nu suntem mult mai multi astia care sa stim despre cinematograful asiatic.