miercuri, 30 noiembrie 2011

Interviu in Refresh.ro

"Ce cauta un sociolog in social media?

Cauta scapare. Cauta un canal de comunicare. Cauta intelegere. Cauta sa inteleaga. Cauta sa fie si observator, cercetator, omul din turnul de fildes si din fotoliul de antropolog de biblioteca, dar si subiectul, nativul, aborigenul care scutura din lancea de biti si grohaie pe langa prada plina de sange. Nu poti sa cunosti cu adevarat paraul daca nu iti bagi picioarele in apa sa. Se numeste observatie participativa.

In plus, imi permite sa am un canal de comunicare, sa am trenul meu, ca in bancul acela cu ardeleanul care ajunge prea tarziu in gara. Sa spun lucrurile care le consider importante, in forma in care eu o consider potrivita, pe ziarul meu, sa nu depind de toanele editoriale ale altora.

Dar dincolo de intentia de cunoastere si de comunicare, mai este si componenta ludicǎ. Chiar imi place. Imi coafeaza creierul. N-as putea face chestia asta daca nu m-as simți bine in histrionismul asta un pic exhibitionist numit “blogul lui Turambar”. In general, nu pot face chestii care nu imi plac."

Zilele trecute am dat un interviu pentru site-ul Refresh.ro. Vorbesc acolo despre Internet, despre social media, despre politica si bloggeri. Ma rog, chestii...

Va invit sa-l cititi. Enjoy!

:)

.

1 comentarii:

Corson spunea...

Social media it's the next bubble. What the heck is looking a sociologist out there? Ask Laza!

What ar you looking for, mr. Turambar? Don't tell me! You don't want traffic, just influence.