luni, 7 noiembrie 2011

Cum şi-a produs şi cheltuit România ultimele 10 PIB-uri

Curs de Guvernare a preluat unul din articolele mele privind Structura producției și a folosirii PIB-ului și îl propune cap de listǎ de dezbatere: Cum şi-a produs şi cheltuit România ultimele 10 PIB-uri.

Reacțiile de la oamenii dragi minții și sufletului meu nu întîrzie sǎ aparǎ. Theophyle îl scoate în evidențǎ in doua locuri și îl laudǎ ca fiind “neapǎrat de citit”. Riscograma îl preia aproape în întregime.

Economia asta, dom’le, și graficele astea care fac economia de înțeles chiar și de cǎtre sociologi... :)

3 comentarii:

unqflipmo spunea...

Salut, imi cer scuze ca postez aici dar la alta solutie nu m-a dus mintea sa apelez. Am incercat pe kg dar... Daca poti ramane sa ne auzim, mersi si te salut. Bogdan

Turambar spunea...

Scuze, unqiule :) Pe KG mai trec doar din an in Paste. Am o mare rugaminte, pt ca -- ba nu, stai ca inca il mai am, nu l-am pierdut :) Sun acum! :)

Anonim spunea...

Ce zici, rau cu Europa sau mai rau fara?

http://pomoland-en.blogspot.com/2011/11/eurofascisme-european-integration-and.html