miercuri, 30 noiembrie 2011

Turambar economictonul

In trei ore, ce spun eu, mai putin de trei ore, de la 19:30 incoo trecute fix, va invit sa urmariti in direct pe Hotnews dezbaterea dintre un stralucit sociolog si o haita de economisti necrutatori care vor sa-l rapuna.

Lupta va fi strinsa, haita apriga si insetata de carne proaspata de om de stiinta, sociologul disperat, cuvintele vor curge precum singele cel curgator si tot ce-mi doresc eu mie dulce turambarie este sa supravietuiesc acestui eveniment traumatizanto-comunicational.

De ce? De ce? I need a drink. Quickly. I'll publicly speak about economics. Oh me...

:)

3 comentarii:

Dan Selaru spunea...

Ba, sa nu ma faci pe mine economist ca eu nu te-am injurat :-).

Turambar spunea...

lol. am atins un punct sensibil :)

alexnicolae spunea...

relax, nu exista economisti, nu exista nici sociologie, exista numai filosofie (matematica, stiintele naturii, sportul sunt incluse si ele)!