joi, 6 martie 2008

They love me

They love me. They come in droves from all over the world, from Singapore to Dublin, from Alaska to Auckland, from Mizil to New York, to read my most recent angry and pertinent wisdom. They queue their bits and mouses and pings and htmls to the entry of my blog, patiently waiting for another droplet of rethorica...

Neah. In fact, they just love my tits. I mean the tits I post, not my ti...

Damn. I screwed it again. I wanted to have a glorious post, and I finished by speaking about my tits. Life is a bitch and then we get fat.

:)


7 comentarii:

Anonim spunea...

...and hornier!!!

Turambar spunea...

Hornier esti matale bre acu. Eu sunt fat. And tired. And busy. Sex is not an option today :(

finix spunea...

Dintr-o eroare regretabila am intrat intr-o zi pe statistica ta de pe StatCounter (am intrat studiind referrals din SiteMeter-ul meu, si aparea ca referral un link la StatCounter. Probabil dint-un bug al lor s-a afisat pagina respectiva fara sa-mi ceara username si parola). Era sa cad de pe scaun cand am vazut cata lume trimitea dl. google sa-ti vada, pardon, tâtele. Scuzati, n-o sa se mai repete. :)

Turambar spunea...

No problemo. Ai vazut ce de tzatze vin la mine?

Mama ma-sii de viatza, cum intr-adevar functzioneaza chestia asta cu sexu si cu tabloidele si cu fata de la pagina 5. It really works :blink:

finix spunea...

Functioneaza, functioneaza. N-am sa incerc insa. Sau poate incerc, dar nu pe blogul meu. Mi-am scos si reclamele, ca oricum pana adunam de o ciunga trecea anu' si deceniul.

finix spunea...

Uitasem, la poeziile de pe blogul meu vin cam 5 googleri pe saptamana. Not bad :)

Turambar spunea...

La tzatzele mele vin 1000 pe zi. Deocamdata scorul este 1000 la 1 :) Mare cultura, mare caracter cu Internetul asta :)