miercuri, 5 martie 2008

Ironie

De ce exista Dumnezeu?

Există Dumnezeu? Dacă da, de ce? Dovezi clare pentru concluzii bune.
everystudent.ro

Asta este prima reclama care apare in AdSense-ul meu. Auzi tu, bre? De ce exista Dumnezeu. Blogu lui Turambar face reclama la existenta lui Dumnezeu.

Imi face in ciuda. Imi trimite un mesaj. Imi spune ca o sa ma bata Doamne Doamne cu ciocanu si cu fulgeru. Imi transmite sa citesc Protocoalele Sionului, si Pendulul lui Foucault, si restul de bibliografie paranoica obligatorie despre treimea ascunsa, despre masoni, despre vechile religii si despre nemuritorii reptilieni.

Nu ca viatza e faina si complexa si plina de neprevazut?

Iar talibanul care citeste acum murmura in barba, incruntat: Viata ca viatza, da' stai sa vezi dupa viatza ce interesant o sa fie, cu toate cazanele si caznele si furcile infipte prin partzile moi. Pentru eternitate, gogule, pentru eternitate.

lol

0 comentarii: