vineri, 7 martie 2008

BRB

It's official. N'am terminat raportul, dar o sa'l termin. Pana maine, pentru ca e musai. E musai pentru ca plec. Plec pentru ca ma duc. Ma duc pentru ca ne ducem. Ne ducem pentru ca e ziua lui Flo. Azi. 6 martie. Am muncit pe de'a ruptelea sa pot pleca.

Ne ducem pentru ca avion. Avion pentru ca Lisboa. Lisboa pentru ca soledad.

Ne vedem therefore marti. Marti seara spre miercuri spre joi, in functie de cum de prins voi fi. Pana atunci, lasatzi dracu Internetu si punetzi si voi mana pe o carte adevarata.

O pica. Contra. Cioc cioc in masa. E de apel. Pas. Pas. Pas.

NENOROCITULE! Cum poti sa spui pas cand eu ti-am dat contra de apel? Si de aici incepe balamucul si masa in cap. Vedetzi: de'aia e bine sa punetzi si voi mana pe'o carte, sa nu facetzi gresheli de'astea elementare :)

5 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani!
Bravo de initiativa.
si ..."saudade" (asta e termenul asa cred).

Anonim spunea...

aha... deci suntem podar :)
bravos nene, ba Lisboa, ba la "Burgas" sa bem cu Groparu... plimbareatza viatza pe unii :(
Hai drum bun!

Turambar spunea...

La Cluj, la barbarii avari, saptamana viitoare. Astazi plecam spre civilizatia visigota, la margine de Atlantic.

Sodad... :)

oceania spunea...

Turambar, "sodad" e in criolo, limba pe care o vorbesc unii africani din fostele colonii portugheze. forma portugheza e "saudade" si inseamna dor. daca ai vrut sa zici sanatate, ar fi trebuit sa spui "saude". :)

oceania spunea...

ah, si am uitat sa spun "La multi ani!" :)