joi, 20 decembrie 2007

Labă!

Îngâmfatu pulii mele! :angry: Over-hyped. Infatuat. Papagal. Bani daţi degeaba. Vrem banii înapoi! La pomu lăudat să nu te duci cu sacu.

Dar cel mai bine au englezii o vorbă: self-indulging.

Labă, prieteni. Labă tristă şi, ce e cel mai rău, pe bani. Pe banii noştri. Mai bine ne uitam la Flamenco al lui Saura încă o dată cu Flo.

Şi, vorba poetului, pentru că toate trebuiau să poarte un nume, afişul l-a denumit: Joaquín Cortés. Marele papagal care pe vremuri dansa flamenco, iar acum fute femei în Holywood, se crede mare gigolo mare, al doilea pe lumea asta după Alexandru cel Mare şi Seinfeld, dă neinspirat din toace, încurcă flamenco cu rapul, dă de trei ori din picioare şi pe urmă face semne de prinţişor către sală “Aţi văzut ce jmecher sunt eu? De ce nu aplaudaţi, provincialilor?” Pe urmă iar se face că dansează, pe urmă se joacă un sfert de oră cu haina pe la spatele curului, semn de toreador fără coaie, pe urmă face o baie mică de mulţime isterică, mai ceva ca la maaaaaaaichăăăăăl sau ca la Ilici Ilievici, să pupe puştoaice şi să mai treacă din timpu banilor biletului meu, marş mă pe scenă, futu-ţi dumnezeii mă-tii de papagal latin, că nu am venit aici la Sala Pulatului să te văd pe tine cum mozoleşti imperbe, am venit să te văd dansând, cu suflet, cu patimă, cu corason, corasonul morţilor mă-tii de dobitoc îngâmfat...

// pant //

Gata, mă opresc. Dacă aţi fost în sală, să ştiţi că ăla care a dat cu «Huooo!» am fost eu.

Dumnezeii mă-tii de dobitoc care întinezi nobilele idealuri ale flamenco-ului şi anafura mă-tii cui te-a făcut, băga-mi-aş...

:angry: :rant : :butcher :

2 comentarii:

Unknown spunea...

ROFLMAO :D

Turambar spunea...

Acuma imi permit si eu sa ROFL, dar atunci, la spectacol, aveam nishte draci negri... Noi ne dusesem sa vedem un spectacol de flamenco, asa cum il stiam noi pe Cortes, si am dat peste un trairism masturbatoriu de tot jegu si de toata jalea.

Rushine! :(