sâmbătă, 8 decembrie 2007

Buba au ma doare

Azi noapte am visat ca faceam parte din echipa de rugby de sala a Italiei si jucam o miutza. Senzatii foarte fizice: gramada, imbranceala, eseuri. It was fun...

Drept pentru care m-am trezit si m-am hotarat sa va postez ceva despre acest joc al mintzii si rabdarii. M-am dus pe YouTube, bineintezeles, am youtubeuit rugby si uite ce am obtinut. Mai bine de-atat nici ca se putea. O comparatie intre buba inventata la rugby (ah, italienii lulii mele - I mean soccer) si trosneala de la rugby. Secvente din doua finale de Cupa Mondiala: la fotbal: Franta vs Italia. La rugby: Anglia vs Australia (e un clip mai vechi).

La fotbal: vaiete, simulari si miorlaieli. La rugby: da real thing.

Azi, la 13:00, echipa Bucurestiului intalneste Montauban pe stadionul de la Arcul de Triumf. Go Romania... Hai la stadion, pe ceatza!

LOL

0 comentarii: