luni, 24 decembrie 2007

Waw! Sa moara capra in pozitie crucificata

In general sunt o persoana cinica, blazata si cu buza de jos usor lasata, din motive de dezgust: am vazut tot, am fumat tot, nu mai ma mishca nimic, except un eseu bine marcat in coltz.

Dar fatuca asta m-a facut sa ma cac pe mine de ras. Pe bune, cititi si voi:

Probabil ca sunt o proscrisa. O ejectata apriori din paradisul femeilor care bat matanii in casa Domnului doar pentru a experimenta capra: animal sau pozitie. Si ce daca imi place sa ma fut.
Oare sunt o curva profanatoare de Mormantul sfant. Dracu mai stie.
Singuratatea in fata lumii ma face imaculata. M-a intrebat cineva exceptand retorica pizdei mele ce vreau ? Altele au fost arse pe rug pentru asta.
Vreau sa merg drept in Soare si atat de lasciv incat miliarde de penisuri sa fie in pozitie verticala atunci cand le fac apelul de noapte.
Vreau ca pizda mea sa fie ca o biserica fara program atarnat pe usa. Pizda mea e un fractal.


Nu inventez. Sa moara mama daca inventez. Uitati-va si voi aici, cititi in continuare si crucitzi-va.

Fata asta are stil. Are coaie. Are furie. Si o zice, frate. O zice... Profeta pizdei furioase. Suparata orgasmului malefic. Anaconda libidinala. Lindicul otravit.

ROFL

Hai, Craciun fericit, daca mai putetzi. Molatecilor. Neputincioshilor. Bicisnici mici inregimentatzi si conformishti. Trebuie sa se trezeasca Geo Bogza din groapa, sa-si schimbe sexul pulii si sa se transforme in fata furioasa, ca sa miste si in noi ceva. Auzi tu: Pizda mea e un fractal. Poezie, frate, nu contabilitate. Nichita Stanescu on a veeeery bad trip of cocaine. Labish on drugs. Eminescu reloaded.


ROFL again :D

4 comentarii:

Anonim spunea...

poate ma puneti si la blogroll cu aceasta ocazie metaforica. a la votre, mes amis!

andaa

Turambar spunea...

lol. o cerere care nu poata fi rezufa... feru... furez... refu... refu..

refuZAta, in mama ma'sii de t care tot vrea s'o ia inaintea limbii romane!

:D

Anonim spunea...

ador balbaitii. daca sunt si agresivi, intru instantaneu in stockholm syndrome. acum merg la mine sa vad daca mi-ai adus cititorii si daca ai noroc sa fie macar unul de aici, te trec in blogroll. indiferent de sex... (smiley back)

Anonim spunea...

nu se compara cu curvette.