luni, 17 decembrie 2007

Ne lipseshte o gaura :(

Tocmai a venit Mos Craciun din Italia cu un Sony VAIO pentru Florentina. Principala caracteristica tehnica: culoarea roz.

Si de-aici incepe balamucu: priza lor, la Italia cea decadenta, este de tip L, diferit de prizele noastre de ciobani mioritici de tip C sau F.

Long story short: a sosit leptocu acasa, l-a desfacut Flo din tzipla, a tzopait pe langa el de bucurie si a dat sa-l bage in priza. Priza nema putirintza, ca leptocu are trei pini, pushi in linie, iar la noi, dupa cum probabil shtitzi, e doar doua gauri. Si atunci canci entuziasm shi Mosh Craciun shi wellcome shucar. Shi da-i telefon de jale lu Turambar: Ce ma fac? Turambar, adica io, la servici. Cauta pe Internet, gaseste diferentzele, pe urma cauta magazin. Gasit magazin. Trimite sofer.

Acum ashteptam deznodamant. Sper ca fericit cu happy end. Shi va datzi seama: inca nici n-am dat drumu la calculatoru roz, sa vedem ce capcane ne mai ashteapta in drumul nostru spre fericirea leptocular-craciunoasa.

Mama voastra de macaronari... :rant:

Pentru mazochishti (si curioshi - cam acelashi lucru), cititzi aici cat de globala e lumea prizelor in lumea asta de pe pamantul Terrei.

:blink:

7 comentarii:

Unknown spunea...

lol :D

Claudiu Tufis spunea...

nea turambare, doua solutii (in caz ca nu s-a rezolvat). una rapida, una nu. rapida: cumparat adaptor de priza. am vazut pe la altex si d-alde d-astia. bagi trei linii si ies doua acoperitoare de gauri. daca nu gasesti, da un semn ca iti pot da unul pana gasesti. solutia lenta: suna la sony RO si cumpara transformator nou. solutie bonus: cumpara cablu RO de la priza la transformator si inlocuieste-l pe ala IT.

Sa-ti mai spun cum am venit cu PS3 din SUA si l-am bagat in priza RO si l-am ars? Se pare ca toate PS3-urile au sursa duala, mai putin ala american care merge doar pe 110V. Se fac 5 luni si inca nu l-am reparat si stau jocurile in casa si plang dupa mine ca nu le mai bag in seama.

Claudiu

Turambar spunea...

Nashpa. Nasol. It's bad to hear such frying news. :)

Am cumparat. Am aici pe birou. Aici acum. Doo bucatzi. Just in case ca o sa rataceasca Andra vreunul.

Problema e ca e plin de gauri. Trebuie sa ajung acasa sa verific. Sper sa nu patzesc patzanie de prajanie, ca vorba unui amic, o sa am o problema sa ajung cu el la service.

Keep in touch. Daca nu merge, dau de veste.

:)

Anonim spunea...

Hai ca nu e tragedie! Am un acer macaronar, aceeasi problema. Pur si simplu am taiat piciorusul din mijloc (ca e nul oricum) si am rezolvat problema!

Turambar spunea...

Da, dar eu la vremea aia cand a sosit acum o saptamana nu stiam. Intre timp am rezolvat-o fara patent: am facut rost de un adaptor de-ala universal de priza. Everything is cool and smooth and Romanian.

Craciun fericit! :)

Anonim spunea...

nu imi spui si mie de unde ai gasit adaptop? plz
si eu sunt cu aceeasi problema

Turambar spunea...

Sa moara pisica daca mai imi amintesc... :( Sint deja aproape 3 ani de zile de atunci. Parca parca dintr-unul de-asta mare, gen MediaGalaxy.