duminică, 6 ianuarie 2008

Waw! Sex is fun and fun is sexy

Cum zicea si poetu, in pozitie mezo-incrucisata la miez de noapte: Nu credeam c-am sa mai postez ceva in noapte-acestei zile. De fapt, chiar imi jurasem in barba-mi de Baiazid burtos si duios sa nu o fac.

Si totushi. O fuck!

O tempora! O mores.

Ia cititi domniile dumneavoastra, dragi balcanici patriotzi, chilotzi shi hotzi, cum le zice baiatu asta din vorbe meshteshugite purtate de vant. Un ritm de rap intr-o tona de poezie.



mi-e mila de parinti cand pronunta sex.
un complex
de regrete amestecate cu teama
si cu zeama
de moralitate ii napadeste
si confuzia creste
cu atat mai mult cu cat din asta am iesit noi:
din sex.
ciudatul reflex
de a-si acoperi ochii e un motiv in plus
sa-i acuz de prostitutie si de boala.
la scoala
ni se spune ca vlad tepes era un om bun,
dar ca trebuie sa fii pervers si nebun
sa-i bagi iubitei un deget in cur...
ma-ndur
de bietii parinti
si incerc sa vorbesc despre altceva... nu vreau
sa fiu dur
nici sa tin discursuri despre luni de fiere,
dar daca mi se cere
sa ma fut pe tacute,
tacerea mea are un pret:
pentru fiecare geamat inabusit
sa trag in teapa cate-un ipocrit
din asta
care se excita
cand ia mita...


Gata. V-ajunge. Daca vreti s-o cititi pe toata, mai duceti-va si acolo unde am gasit-o, la revista Tiuk, sa le mai facetzi shi lor trafic pe baza de sex. Pentru linku direct la poza, mai sus, inainte sa inceapa versurile degraba varsatoare de cururi shi limbi.

Mai balcanicilor. Mai trishtilor. Mai sfintzilor.

4 comentarii:

oceania spunea...

intr-adevar poezia are ritm de rap. parca-i vedeam pe parazitii in timp ce-o citeam. dar niste paraziti mai retinuti

Turambar spunea...

Nishte paraziti mai retinuti si mult mai intorlocatzi intr-ale cuvintelor. Diferenta dintre McDonalds si un restaurant italian care se respecta.

Tot simplu, badaran si paysan, dar total diferit in simplitatea shi badaraneala sa tzaraneasca.

1307 spunea...

Mihnea Blidariu canta la Luna Amara, in caz ca nu stiati. rock frate!

Turambar spunea...

Nu stiam. Txs for the tip, mate!

http://www.luna-amara.ro/rom/bio.html#mihnea