duminică, 6 ianuarie 2008

Liberagrafice

Lanu de secara, AKA Radu Badoiu, ne explica de ce este liberal.

Mda. Eu nici acum nu ash vota cu Aditza, Radule. Nici picat cu ceara. Aditza, cu Ilici, unele din marile dureri ale Romaniei cotropite de rusi.

Si nici dupa iureshul de victimizare, tot nu-mi place de Orban. Nu pentru inconsistentzele de la accident, unde acolo intr-adevar a fost luat la impins vagoane de dulaii morocanoshi ai democratziei, ci pur shi simplu ca nu-mi place de el. Tzoparlan, chiar daca ar canta la chitara muzica folk de mers pe munte.

Dar nu aici vroiam sa ajung. Ci aici, la acest grafic, expresiv, lamuritor si kinda symplifying, of course, cum ii sta bine oricarui grafic care se respecta.

Doua dimensiuni. Pe de o parte Colectiv vs Individual. Pe de alta parte Autoritarian vs Tolerant.

Intrebarea imi vine in minte: chiar sunt variabile independente, ortogonale, Radule?

Hmmmm....

2 comentarii:

Anonim spunea...

Graficul de mai sus este preluat de aici: http://www.politicalcompass.org/analysis2

Enjoy the test!

topitop

Turambar spunea...

Txs, topitop. Parerea mea este ca, oricate pacate ar fi avut, good ol' Margie ar trebui sa fie ceva mai jos, mai pe la mijloc, mai spre zero neutru :) pe scala Autoritarian vs Tolerant.

In plus, daca e sa ne luam dupa simbolismul stereotip antropomorfizant, specific speciei noastre de maimute bipede, sus = bine / jos = rau, ar cam trebui sa fie pe dos: Hitler jos.