luni, 8 noiembrie 2010

De ce nu ma las de fumat



6 comentarii:

Anonim spunea...

deci da.

e aproape un motiv ca sa ma apuc.

pmc spunea...

odata spurcat la cretec, ej mincat pe viata, asa e.

Anonim spunea...

incearca cu bidi-biri

Turambar spunea...

@ PMC: M-am spurcat la kretek acum aproape 15 ani, cind am fost in America. Si ai dreptate: de atunci mi-a ramas infipt in cap. Si n-am mai fumat kretek pina relativ recent, cind au inceput sa se gaseasca si in Romania: Djarum.

Din pacate, nu gasesti nicaieri varianta "adevarata": aia facuta de mina, fara filtru, tigari un pic noduroase si uleioase care fac poc-poc-poc.

Sau kretek-kretek-kretek, ca sa fim in ton cu stilul.

@ Anonim: ce e aia bidi-biri? Stiu, stiu: Google... :p

matusalem spunea...

Lasa-le dracului de tigari. Ca nu fac bine. Distrug. Asculta-ma pe mine, ca am incercat de nu stiu cate ori sa ma las... Gata, ajunge cu morala. Ma duc sa trag un cui... :)

ZaffCat spunea...

Da' pipa ai incercat? :-)