luni, 22 decembrie 2008

Scutur'o, scutur'o!

LOL. Asta imi aduce aminte de un banc cu niste oameni de stiinta polonezi, care au descoperit, prin mijloace specifice, de ce... Dar mai bine ma opresc, ca nu se face sa spui porcoshenii in mass media, nu'i asha, doamnelor shi domnilor jurnalishti? Ce pana mea...

Pai decat sa ne porcaim, mai bine un cantec vesel sa cantam. Si sa scuturam din cap, bunintzeles. Ca despre asta este vorba in propozitzie in seara asta.

Zice ca, in urma unor analize shtiintzifice amanuntzite, s'au identificat, separat si pus la murat pericolele prin care trecem atunci cand ascultam muzica. De'aia intelectuala, tare repede si iute.

Nu, n'atz intzeles. Nu Bach. Nu. Nici Faramitza Lambru. Metallica. De'alea grele, cu grohaituri si gemete.

De asemenea, am aflat cu acest prilej ca retina se poate fractura (lol again - mama ma'sii de carte, mai ziarishtilor mai, ca biologia asta e chiar mai grea decat artimetica sometimes). Si de asemenea am aflat ca putem s'o scuturam lateral-orizontal, circular si - surpriza! - chiar si vertical.

Podoaba capilara, bunintzeles. Nu altceva.

Vedetzi, de'aia m'am tuns ras si frezat eu. Ca sa scutur din mushtatza, atunci cand ascult Bach cu boxele date la macsim, la miezul noptzii, sa fac la vecini cultura muzicala. Mama lor...

Take no prisooooooneeeeeers, take noooo ss.

Take no. Ca suntem oameni de shtiintza, ce maneaua mea.

:)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Bach@midnight? ai vecini blanzi omule. :)
Offtopic : Gran Torino e bijuterie

Turambar spunea...

Vecinii? Au fugit cu totzii de mult timp... :)

Gran Torino? Avem, avem. Astept sa'i vina momentul, cu o bucata de carnatz intre dintzi, la Telega :)

Anonim spunea...

La multi ani, pina una-alta! :)
Flavius