marți, 23 decembrie 2008

Doua puncte procentuale

Unii zic chiar trei.

11 comentarii:

Lucia Verona spunea...

Eu votez pentru Las Vegas!
Iar ca off topic, iată aici un articol, Oameni şi bloguri/3, în care pomenesc de pelicanosu': http://www.tamada.ro/revista

Anonim spunea...

Cat i-ai dat lui Zeus pentru reclama d-aseara ? :) Marturiseste si vei fi iertat :)

Anonim spunea...

Draga, lasa prostiile si bucura-te de viatza! Give it a rest! Da cu cirnatzi si cu sorici si cu beutura. Fii dragutz cu famelia!CARPE DIEM!!!!!!!!!!!!!!

Indelible Bonobo spunea...

stai sa vezi cand m-apuc eu sa compar votul uninominal cu literatura SF..

Anonim spunea...

Deci, Craciun Fericit !
Stiu ca suna banal, dar sa nu uitam ca banalitatile compun fericirea.

Turambar spunea...

Txstoall. Sarbatorifericite.

:(

Anonim spunea...

pe langa subiect

bre, de ce n-ai zis ca broasca aia a matale (laphroaig) e afumata????

m-am luat dupa recomandarile matale, si mi-am luat zama de plosnita cu aroma de slana (cica-i fum de turba. turba, ne-turba, e fum, bre. numa sa nu fioe fum de balegar :)))).

asa-mi trebe daca nu-s consecvent cu mine insumi. sa fi ramas la ce stiu io ca-mi place. d-alde single malt-uri care incep cu "Glen".

acu tre sa tin broasca asta pentru musafiri, si s-o pastrez pt momentu in care vreau sa ii dau afara. :D

Dracu

Carmen spunea...

Craciun fericit stimabile domn care te citesc ,sa fii sanatos si fericit cu toti ai casei!

oceania spunea...

Craciun fericit, domnul meu!La multi ani!:)

Anonim spunea...

Armando,nu mai am nr tau de tel!!!!! Am marfa comandata cu clopotaru'!

Turambar spunea...

@ Anonim: He. He he. Caveat emptor. Acum nu ai decat sa'l bei singur si sa'i descoperi deliciile olfactive, la granitza intre tinctura de iod, supa de alge, zeama de fum de turba shi ...

Dar mai bine nu. Sa nu va sperii chiar de tot. Pe bune: e unul din cele mai bune whisky-uri din lume. Doar ca este clar a love it or hate it affair.

Bea incet, ca'i rece :)

@ Carmen si Oceania: Multzumiri, doamnelor. Putea sa fie si mai fain, insa asta este viatza.

@ Rejina: Intre timp, cartile mele au ajuns la Targovishte, nu'i asha? Hai ca o sun pe Aglaitza, ca am descoperit ca totushi nu am numarul tau. Nu ma intreba de ce: e in telefonul cel vechi, care nici macar nu mai shtiu pe unde este :(