joi, 4 septembrie 2008

Na na na dorule na



Gabi Lunca - Batui pe murgu cu palma
Asculta mai multe audio Muzica »

Batui pe murgu cu palma
Si vecinii'mi tinea calea, mai nene,
Si cand mai dadui o data
Toti mi se facuse roata, nene...

Iese cu totzi la shosea
Tot de mine se vorbea
De cand sunt m'a dujmanit
Zice ca m'am pricopsit, nene

Na na na dorule na
Te'ai pus la inima mea


Nu stiu ce'o avea cu mine
Nu le fac nici rau nici bineeee, mai nene
Traiesc si eu ca si ei
Cu parinti si toti ai mei

Niciodata nu ma duc
Ah, la vreunu sa ma'mprumut
Am de toate'n casa mea
Cum are toata lumea, nene

Na na na dorule na
Te'ai pus la inima mea


Ei vorbise'o vorba mare
Sa'mi faca o suparare, mai nene
Cand ma uitai inapoi
Venea fratiorii mei

Nici n'atingea de pamant
Of, credea ca m'a omorat
Si striga cat ii tinea gura
Sa'i auda toata lumea

Na na na dorule na
Te'ai pus la inima mea


Daca mai va prind vreodata
Va facem gramada'n poarta
C'asta'i fratele mai mare
Ne'a scapat de suparare

Unde'i frate langa frate
Of, se da lumea la o parte
Unde'i unu singurel
Se leaga lumea de el

Na na na dorule na
Te'ai pus la inima mea




7 comentarii:

Anonim spunea...

mă omori.
de-a dreptul

Turambar spunea...

Stai nu muri. Priveshte tzatzele din postul urmator si revino-tzi.

Totushi este fain pe lume.

:)

Anonim spunea...

ay, may, Maestre, că dintr-astea am şi eu! hehehe... nu chiar aşa, da' nici ... ce vrei, acuma şi poză? nţţţ

Turambar spunea...

Dintr'o data, din necesitate, in seara asta am descoperita ca brusc am devenit Berkeleyian: dintr'aia care nu cred decat in ce vad (simt, gusta, pipaie si spera).

Therefore we kindly pray thee, my dear milady, to upload the goodies. If we see, we believe. If not, we cannot believe thee. Stii ca si Simonica tot de persuasiunea asta era (vezi Tous les hommes sont mortels). Sau, cum spunea barbat'su: L'enfer c'est quand on ne voit pas le nichons.

Txs in advance.

Best regards,
All of us

:rofl:

Anonim spunea...

nu mă pune, că... am de la 2 Mai

Anonim spunea...

d'a naibii, că sunt

Anonim spunea...

Aici (spre deosebire de peisajele alea A/N) ora s-a dovedit un handicap major.( Am si io demnitatea mea, ii trezesc pe vecini de 2 zile cu " Death Magnetic" ) Colectia "d-ale noastre" e programata de obicei in weekend.