marți, 18 mai 2021

Ohoho, ce vă mai place…

Adrian Năstase. Civil.

Mircea Geoană. Civil. Ohoho. Ce civil.

Victor Ponta. Civil. Evident.

Liviu Dragnea. Nici nu mai contează. Cît timp a crezut că o să cadă la pace cu ei, e ca și cum ar fi tot civil. Deși bănuiala mea...

Viorica Dăncilă. Civil. Pardon, nu. Greșesc. Civilă. Să respectăm egalitatea de gen. Ce confirmare mai frumoasă, mai elegantă, mai DIEtetică decît cea de azi? Ooo, ce frumos atîrnă adevărul.

Cu voia Dvs, mă opresc aici, pentru a lăsa o umbră de suspans. Despre vii, numa’ de bine.

Ce concluzie tragem noi de aici? Una simplă. PSD își merită soarta. E ca în bancul cu ursul și cu vînătorul care se întorcea să mai primească încă o dată: mă, de fapt tu continui să-i alegi la fel pentru că-ți place, mă pesedistule mă.

Mda. Să fie primit. Să tot primiți. Voi, toți activiștii de partid care ați acceptat asta ani de zile la rînd, în interesul superior al politicii de partid și de stat, mai puțin de partid și mai mult de stat, meritați cu prisosință toate demonizările, toate tăvălelile, toate neputințele, toate dezamăgirile, toate sictirurile, toate lichidele.

Vă place, dragii mei lipitori de afișe? Oho ho. Ce vă mai place. Ca în bancul cu ursul și cu vînătorul. Mă, vouă chiar vă place, mă. Căci văd că perseverați.

Beți încet, căci conține strategie. Chiar și geostrategie.

Ghinion.

.

0 comentarii: