vineri, 18 iunie 2010

Anglia, acest mare rahat cu perje

Anglia - Algeria. Repriza a doua.

Ah, ce meci de rahat. Ah, ce m-as bucura sa se duca si Anglia acasa. Sa se duca toate natzionalele astea mari umflate de doi bani, cu jucatori platiti la nivel de PIB al unei tari mai mici si care nu arata nimic, dar nimic pe teren: Franta, Italia, Anglia, Spania, chiar si Germania. Sa raminem cu Olanda si cu Argentina si cu Brazilia, like in them good ol' days...

Dupa doua meciuri faine: Germania - Serbia si Slovenia - USA, acesta de-al treilea strica toata ziua de fotbal. Huooo! La cosu de gunoi al istoriei fotbalistice cu voi, arogantzilor...

:(

7 comentarii:

K7vn spunea...

Brazilia? Parca ar fi echipa de cocalari de la mine din cartier. LMAO.

Richard spunea...

http://sas-richard.blogspot.com/2010/06/england-versus-algeria-0-0.html

Richard spunea...

I made the pic, but i am the frustrated. Erm.

Turambar spunea...

tz tz tz. anglofonii ashtia, dom'le. ce mai suferitzi voi de vreo 70 de ani incoace :)

sa vezi ce tricou mi-am tras din tzara galilor. de fapt, ce tricouri. primul, o superbie de tricou rosu, cum avea echipa de rugby, acum vreo 5-6 ani, cu cymru si cu nr 11 pe el. al doilea, tot rosu, pe care scrie:

i support two teams
wales
and whoever england are playing


:)

Richard spunea...

I am jealous...Eh, I have one sporting Oxford on the chest.Direct de la sursa.A, nu, nu am urmat Oxford, ghinion. Doar ox...

Liviu spunea...

Ah, ce-mi place mie de voi ăștia care aveți convingeri după două meciuri. Din google reader-ul meu tu și tolo deja ”știți”. și abia aștept să vă scot postările astea pe nas mai spre finalul turneului! :D

Turambar spunea...

Eu, dupa doua ture de grupe, nu am convingeri. Am credintze. Am dorintze. Am patimi.

Huuooo! Acasa cu Frantza! Acasa cu Spania! Acasa cu macaronarii, mama lor de macaronari! Acasa cu nemtzii! Acasa cu imperialistii de englezi! Sa ramina Argentina si Brazilia si Uruguay si Serbia si toata lumea sa joace tzontzoroiu pe mormintu fotbalului prea bine platit si prea infumurat...

:) :smartass: