miercuri, 16 iunie 2010

M-am intors

Da, m-am intors din nou. De data asta de la Caernarfon, din Tara Galilor, de la poalele Snowdoniei, pe al carui virf, Snowdon, am si urcat (cu trenul: spectaculos si incredibil de pantofaros :) )

Ce am cautat acolo? Am fost la un turneu de rugby pt Old Boys organizat de EGOR. Am plecat joi, am jucat meciuri vineri si duminica (4 meciuri in total, 3 victorii si 1 infringere, la care meci mi-am busit un pic si coloana: un genunchi in umarul sting la un placaj). Simbata ne-am plimbat prin preajma (Bangor, Llanberis, Snowdon Mountain). Luni ne-am intors la Lutton si am vizita Londra, jumatate de zi. Marti ne-am intors acasa.

Detalii, dupa ce imi revin. Acum incerc sa prind din urma realitatea.

Nu, nu Realitatea TV. Aia de mult nu mai sint reali la cap...

:)

3 comentarii:

Anca spunea...

Tara Galilor, zici? Oaaa... :)

cruela de vila spunea...

pt coloana itzi recomnad
www.bowtech.ro

Turambar spunea...

Txs for the tip, m'am.

:bow: